Ще се конкурира с моделите BMW Серия 5, Audi A6 и Mercedes-Benz E- класа
Volvo ще покаже своята ангажираност към комби моделите, чиито продажби бяха засегнати от глобалния бум на кросоувърите, с представянето на своето ново V9 по-късно този месец.
Флагманското комби на Volvo ще излезе на пазара в световен мащаб, включително и в САЩ, ключов пазар за възраждащия шведски автомобилен производител, тъй като се стреми да разшири присъствието си под шапката новите си китайски собственици.
Комбито V90 е производно на седана S90, чийто публичен дебют се състоя на миналия месец на автомобилното изложение в Детройт.
Моделната гама на комбитата в Volvo в Европа се състои от V70 и V60. В САЩ компанията в момента продава само комбитоV60.
Комбито V90 ще се конкурира с моделите BMW Серия 5, Audi A6 и Mercedes-Benz E- класа.
В V90 е част от обновяващата продуктова гама на на Volvo, която започна с кросоувъра XC90 през миналата година, следван от S90, който влиза в производство през пролетта и се очаква да пристигне в представителствата на марката през юни.
Трите модела използват новата SPA модулна архитектура на Volvo и ще слизат от поточната линията на главния завод на шведския производител в Торсланда, близо до Гьотеборг. И трите автомобила ще получат плъгин хибридни варианти като част от амбициите на Volvo да разшири моделите с алтернативно задвижване.
Комбито V90 ще бъде представено в Стокхолм на 18 февруари, когато Volvo ще представи и финансовите си резултати за 2015.
Комбито ще направи своя публичен дебют на автомобилното изложение в Женева през март.
Шведският производител Volvo, който бе купен от китайския концерн Zhejiang Geely Holding Group от Ford Motor през 2010 г. за 1,8 милиарда долара , има амбициозни планове за растеж. Той продаде рекордните 503 127 автомобила през 2015 г. и иска да постигне общ обем от 800 000 до 2020 г., през което време има за цел да удвои пазарния си дял в Европа до 4%.