Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Всичко за електрическия Ford Mustang Mach-E

19.11.2019 15:51

От елегантния му силует и мускулестите извивки до вълнуващите шофьорски преживявания

За първи път от 55 години насам Ford разширява семейството на Mustang, вкарвайки известната емблема в ерата на електричеството с Mustang Mach-E, изцяло нов, изцяло електрически всъдеход, роден от същите идеали за свободен дух, вдъхновили най-продаваното спортно купе в света.

Mustang представлява свобода, прогрес, бързина и нотка на бунт. Сега Mustang е готов да преосмисли тези идеи за мощно електрическо бъдеще, с място за нарастващите нужди на клиентите и множество усъвършенствани актуализации, които продължават да подобряват автомобила.

„По време на първото по рода си автошоу в Детройт Хенри Форд каза, че работи върху нещо, което би ударило като светкавица“, казва Бил Форд, изпълнителен председател на Ford Motor Company. „Това беше Model-T. Днес Ford Motor Company с гордост разкрива автомобил, който отново ще удари като светкавица. Изцяло новият, изцяло електрически, Mustang Mach-E. Бърз е. Забавен е. Носи свобода. За ново поколение собственици на Mustang. "

Ford вдъхна живот на Mustang Mach-E, чрез процес на развитие, концентриран изцяло върху нуждите и желанията на клиентите. Резултатът е елегантен, красив SUV, който осигурява енергично управление и емоционално шофиране, с най-модерната технология за свързаност с превозното средство, която е творение на изкуството и прави Mustang Mach-E още по-добър във времето.
   
Когато пристигне в края на 2020 г., Mustang Mach-E ще се предлага, както със стандартни опции за батерии, така и с удължен пробег със задвижване на задните колела или задвижване на всички колела, от мотор с постоянен магнит. Оборудван с батерия с удължен пробег и задвижване на задните колела, Mustang Mach-E има насочен чисто електрически обхват на шофиране до 600 км според WLTP1 . В конфигурацията  на удължен пробег и задвижване на всички колела Mustang Mach-E се прицелва към 337 к.с. (248 кВт) и 565 Нм въртящ момент. 2

Ford също ще предложи и специална Performance версия. Mustang Mach-E GT насочва ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди, 2 както и приблизително 465 к.с. и 830 Нм въртящ момент. 2

"Mustang Mach-E е едно от най-вълнуващите превозни средства, които Ford е въвеждал някога", заяви Стюарт Роули, президент на Ford Европа. „Този специално създаден електрически автомобил е уникален, но все пак е безпогрешно разпознаваем като Mustang и идва в най-подходящото време за клиентите в Европа.“
       
Изпълнението на Mustang Mach-E  дава ново значение на думата „електрифициране“

Mustang Mach-E предлага три уникални режима на шофиране – Шепот (Whisper), Ангажиран (Engage) и Необуздан (Unbridled) - всеки предлага фино настроена динамика на шофиране, в комплект с отлично сетивно изживяване. Характеристиките включват индивидуално проектирана отзивчивост на автомобила, като по-спортно управление на волана, амбиентно осветление, звуци, настроени за автентично изцяло електрическо изживяване, и динамични групи анимации, които са обвързани с поведението на шофиране.

Когато автомобилът се стартира, нова система задвижване на всички колела Mach-E 4 прилага въртящ момент независимо от предния и задния мост, за да осигури впечатляващо ускорение и подобрено управление при задвижване на задните колела. Ford настрои тази система, за да осигури отлично сцепление на пътя, стриктно тествайки автомобила в мокър и заснежен терен, за да помогне за контролиране при хлъзгави условия.

„Независимо дали искате да почувствате максималните му способности или търсите спокойното изживяване, което могат да предложат електрическите превозни средства, Mustang Mach-E използва силата на електрификацията, за да създаде уникално преживяване при шофиране, като запазва това безпогрешно усещане за свобода на Mustang“, каза Тед Канис, директор на продуктовата линия на Ford, глобална електрификация.

Безпроблемна технология, която лесно се адаптира към вашия начин на живот

С Mustang Mach-E дебютира и системата от следващо поколение SYNC®, за комуникация и развлечение. Тя е с елегантен и модерен интерфейс, който използва автоматично обучение за бързо научаване на предпочитанията на водачите и става още по-добра с течение на времето, благодарение на усъвършенстваните свръх-актуализации. 15,5-инчовият екран на SYNC от следващото поколение и изчистеният интерфейс, отхвърлят сложните менюта, улеснявайки достъпа до функции с контроли на докосване, които ще бъдат от полза за всеки собственик на смартфон.

С участието на свързаност, разработена на принципа на „облак“ и разговорно разпознаване на глас, следващото поколение SYNC система носи два пъти изчислителната мощност на SYNC 3, за да помогне за по-бърза и лесна навигация, пускане на музика и свързване на смартфона към автомобила.

Системата също така въвежда безжична съвместимост с приложенията на Apple CarPlay, Android Auto и AppLink от смартфони и мобилни устройства.

„Следващото поколение SYNC активно започва да се адаптира към вас, веднага щом започнете да го използвате, бързо научавайки вашите предпочитания и давайки персонализирани предложения“, заяви Дарън Палмър, глобален директор на Ford за акумулаторни, електрически превозни средства. „Може да ви предложи да отидете на фитнес, ако научи, че понеделниците са дни на тренировка или да се обади вкъщи, ако го правите всеки ден след работа. Това е в резултат на свързан с облак асистент и интерфейс, който е интуитивен, красив и готов за бъдещето, благодарение на бързите актуализации. "

Тъй като SYNC е от ново поколение, се развива, за да обслужва клиентите по-добре с течение на времето, Ford оборудва Mustang Mach-E със способността непрекъснато да се подобрява, чрез доставката на сигурни актуализации, които са в състояние да повишат ефективността на автомобила.

Нов начин да приемате и усещате Mustang

Използвайки новата изцяло електрическа архитектура на Ford, която поставя батериите в пода на автомобила, инженерите и дизайнерите на Ford успяха да създадат превозно средство, което освен, че е Mustang, също така е и с увеличено пространството за пет пасажера и багаж, което е в природата на SUV автомобилите.

„Напредъкът в технологията на батериите беше от решаващо значение за създаването на Mustang Mach-E, който е просторен и практичен, с красив силует и със забавния за управление характер, който е толкова важен за нашите клиенти в Европа“, каза Улрих Коестърс, директор на електрифицираните превозни средства, Ford Европа.

Mustang Mach-E е разпознаваем веднага, че е член на семейство Mustang, благодарение на емблематични елементи, като дългия си, мощен преден капак, дизайна на капака на  багажника, агресивни фарове и запазената марка в дизайна на задните светлини, които са трилъчови. Умният дизайн и инженеринг, доставят изненадващ простор на задната седалка и достатъчно място за товарен превоз.

Mustang Mach-E крие още една изненада под капака си: подвижен блок за съхранение в предния багажник. Осигурявайки 100 литра място за съхранение, предният багажник е достатъчно голям, за да съхранява удобно еквивалентите на преносим багаж. И тъй като е с функция за източване на дъното, това е удобно място за съхранение на мокро или кално спортно облекло, туристически ботуши или плажни уреди след приключение.

Вътре в Mustang Mach-E: плаващ свят ви кара да се чувствате леки и във владение

За да се възползват наистина от допълнителното пространство, осигурено от електрификацията, дизайнерите на Ford работиха широко с клиентите, за да разберат как биха предпочели да използват интериора на своите превозни средства. Проектиран с пропорции в размер на SUV за удобно настаняване на петима възрастни, Mustang Mach-E оставя много място за приятели, деца и багаж.

В допълнение към външния преден багажник, задният багажник предлага 402 литра пространство. С сгънати задните седалки Mustang Mach-E може да се похвали с 1420 литра пространство - повече от достатъчно място за багаж, къмпинг съоръжения или каквото и да е друго, което може да искате да превозите. 3

Навсякъде вътре, Mustang Mach-E представлява сливане на елегантен, модерен дизайн и интелигентна функционалност. Наличната премиум B&O Аудио система включва високоговорители, интегрирани отпред, плаващи над вентилационните отвори като звукова лента. Плаващ подвижен подлакътник се удвоява като място за съхранение на портмонета или чанти. Традиционните дизайнерски знаци на Mustang като панела с инструменти с двойно покритие закръглят интериора.

Дори наличният панорамен покрив с фиксирано стъкло има тайна: специално стъклено покритие с инфрачервена защита помага на интериора да остане по-хладен през лятото и по-топъл през зимата. В допълнение, вътрешен слой между стъклото помага за предпазване от ултравиолетови лъчи.

Лимитираното първо издание ще се предлага в конфигурация на задвижване на всички колела с разширен пробег, с ексклузивна боя Grabber Blue Metallic, панорамен покрив на цялата дължина, контрастно зашиване на седалките и табела с надпис "First Edition."

И накрая, влизането и стартирането на автомобила е лесно и безпроблемно с технологията „Phone As A Key“ 4, която дебютира във Ford Mustang Mach-E. Използвайки Bluetooth, автомобилът може да открие смартфоните на клиентите, когато наближат, да отключи Mustang Mach-E и да им позволи да започнат да шофират, без да изваждат телефоните си от джобовете си или да използват ключодържател. Резервен код може да бъде въведен в клавиатура на централната колона за отключване на автомобила и отделен код в централния сензорен екран за стартиране и управление на автомобила, в случай че батерията на телефона падне.

Технологията на батерията ви поддържа в движение с безпроблемни решения за зареждане

Mustang Mach-E ще се предлага както със стандартен (75,7 кВтч литиево-йонна батерия), така и в удължен пробег (батерия с 98,8 кВтч), която има посочен от WLTP обхват на шофиране до 600 км при конфигурация със задно задвижване1.

Тези усъвършенствани батерии разполагат с 288 литиево-йонни клетки за спецификацията на стандартен обхват и 376 литиево-йонни клетки за спецификацията с разширен обхват. Проектиран да помогне за увеличаване на пространството в интериора и да допринесе за оптимизирана динамика на шофиране с нисък център на тежестта, акумулаторът е разположен на пода между двете оси на автомобила - и е тестван при температура до минус 40 градуса по Целзий. Батериите са закрепени във водоустойчив корпус, заобиколен от абсорбираща защита, за предотвратяване на сривове. Батерията използва усъвършенствана система за отопление и охлаждане с активна течност за регулиране на температурите за оптимизиране на работата в екстремни условия и за подобряване на времето за зареждане.

Тъй като собствениците на електрически превозни средства правят 80 на сто от зареждането си у дома, Ford предлага решение за зареждане с Ford Wallbox, осигуряващо до пет пъти по-голяма мощност на зареждане от стандартна домашна електрическа мрежа - което означава, че клиентите могат да добавят прогнозен среден обхват от 62 км за един час зареждане, при конфигурация на задвижване на задни колела и разширен пробег 5. Кабелът за домашно зареждане, включен в превозното средство, може да добави прогнозен среден обхват от 14 км за един час зареждане.

Свързаната навигационна система ще идентифицира актуални обществени места за зареждане по време на пътувания и ще подкани собствениците да спрат за зареждане в най-удобните точки по време на всяко шофиране - всичко това, за да се отмени, безпокойнството в шофьора, колко пробег му остава.


Ford също прави зареждане у дома или в движение безпроблемно, като предоставя множество решения за зареждане в домашни условия и като предоставя на клиентите достъп до мрежата за зареждане на FordPass. В партньорство с NewMotion и използвайки свързаност, предоставена от бордовия модем на FordPass Connect, приложението FordPass ще предостави на клиентите достъп до най-голямата и бързоразвиваща се мрежа на Европа от над 125 000 обществени станции за зареждане в 21 държави. Клиентите ще могат безпроблемно да използват пунктове за зареждане на много пазари, като инициират и плащат за зареждане на услуги от един акаунт за максимално улснение на собственика 4. Кабелът за обществено зареждане на Ford също се доставя с автомобила.

Ford също е основател и акционер в консорциума IONITY, който цели да изгради 400 станции за зареждане с висока мощност в ключови европейски локации до края на 2020 г. Това дава възможност за значително намаляване на времето за зареждане на изцяло електрически превозни средства в сравнение със съществуващите системи - идеален за пътувания на дълги разстояния. С пикова мощност на зареждане от 150 кВт, Mustang Mach-E с батерия с удължен пробег и задвижване на задните колела може да добави обхват на шофиране до 93 км в рамките на 10 минути време за зареждане на домашна бързо зареждаща станция 5. Смята се, че стандартният пробег на Mustang Mach-E се зарежда от 10% на 80% за приблизително 38 минути, докато се зарежда на постоянна домашна зарядна станция. 6

„Mustang Mach-E е началото на нова ера за Ford и не бихме могли да бъдем по-развълнувани да го представим на нашите клиенти в Европа“, каза Роули. „Това изцяло ново превозно средство представлява много повече от шофиране с нулеви емисии: става въпрос за преживявания без стрес и пълно спокойствие за собствениците на изцяло електрически превозни средства.“

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Декларираните консумации на гориво / енергия, емисии на CO2 и електрически пробег се измерват в съответствие с техническите изисквания и спецификации на Европейските регламенти (ЕО) 715/2007 и (ЕО) 692/2008, последно изменени. Разходът на гориво и емисиите на CO2 са определени за вариант на превозно средство, а не за един автомобил. Приложената стандартна процедура за изпитване позволява сравнение между различни типове превозни средства и различни производители. В допълнение към икономичната ефективност на автомобила, поведението при шофиране, както и други нетехнически фактори играят роля при определянето на разхода на гориво / енергия на автомобила, емисиите на CO2 и електрическия обхват. CO2 е основният парников газ, отговорен за глобалното затопляне.
От 1 септември 2017 г. някои нови превозни средства се одобряват за типово използване на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP) съгласно (ЕС) 2017/1151, последно изменена, което е нова, по-реалистична процедура за изпитване за измерване на разхода на гориво и CO2 емисии. От 1 септември 2018 г. WLTP започна да заменя новия европейски цикъл на задвижване (NEDC), което е изходящата процедура за тестване. По време на постепенното прекратяване на NEDC консумацията на WLTP гориво и емисиите на CO2 се връщат обратно към NEDC. Ще има известна разлика в предишната икономия на гориво и емисиите, тъй като някои елементи на тестовете са се променили, т.е., една и съща кола може да има различен разход на гориво и емисии на CO2.

2. Основен от изчислението на производителя с помощта на компютърни инженерни симулации. Резултатите ви могат да варират.

3. Товар и товароносимост, ограничени от разпределението на теглото.

4. Изисква активиране на функция.

5. Целеви обхват и време за зареждане въз основа на симулации и изчисление на компютърния инженеринг на производителя според цикъла на задвижване на WLTP. Официално хомологираните данни за енергийна ефективност ще бъдат публикувани по-близо до датата на продажба. Скоростта на зареждане намалява, когато батерията достигне пълен капацитет. Отделните резултати могат да варират в зависимост от пиковите времена на зареждане и състоянието на зареждане на батерията. Реалният обхват на автомобила варира в зависимост от условия като външни елементи, поведение на шофиране, поддръжка на автомобила и възраст на литиево-йонната батерия.

6. Време за зареждане въз основа на симулации за компютърно инженерство на производителя. Скоростта на зареждане намалява, когато батерията достигне пълен капацитет. Резултатите ви могат да варират в зависимост от максималното време на зареждане и състоянието на зареждане на батерията.


Коментари
comments powered by Disqus