Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Polo BlueGT: Нещо средно

06.03.2012 13:05

Докато чакаме за R версията на VW Polo, ще трябва да се задоволим с дебютиралия в Женева BlueGT. Това е първият модел на германците, оборудван с новата система за деактивация на два от цилиндрите.

BlueGT разчита на 1,4-литровия TSI със 140 к.с., който е и върховата спецификация в изцяло новата фамилия бензинови двигатели EA2011. Той е въоръжен със серия от „зелени“ технологии – старт/стоп, система за регенериране на спирачната енергия и за първи път в сериен модел на VW – със системата за деактивация на два от цилиндрите. В резултат средният разход е свален на 4,5 литра, а емисиите CO2 – на 105 г/км. Когато седемстепенната DSG трансмисия отстъпи място на шестстепенната механична, съответните стойности нарастват на 4,7 литра и 108 г/км.

Polo BlueGT, който ще запълни нишата между Polo 1.2 TSI (105 к.с.) и Polo GTI (180 к.с.), ускорява от място до 100 км/ч за съвсем приличните 7,9 секунди, а максималната му скорост достига 210 км/ч. Едва на фона на тези стойности разходът изглежда впечатляващ, тъй като еко спецификациите на повечето малки автомобили се ограничават до 100 г/км емисии CO2. Polo BlueGT обаче е своеобразен хибрид между високоефективен и спортен мини хечбек.

Външните отличителни белези на Polo BlueGT са 17-цоловите колела, GT емблемите, двата накрайника на изпускателната система и множеството заемки от Polo GTI и Polo BlueMotion. От спортната модификация, например, са копирани броните, задният спойлер и LED светлините, а от екологичната и алтернатива – праговете, затворените канали за дъждовната вода на челните колони, плоският под и намаления с 15 мм клиренс.

Polo BlueGT ще се появи на пазара това лято.

Коментари
comments powered by Disqus