Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW представя голям електрически кросоувър

15.04.2019 13:33

VW Roomzz е оборудван с автономна система от четвърто ниво и два електромотора

Днес, в рамките на събитието “Brand SUV Night” в навечерието на автомобилния салон Auto Shanghai, марката Volkswagen представи ID. ROOMZZ - най-новия член на моделното семейство ID.

Многофункционалният универсален модел е SUV с нулеви нива на емисиите и  петметрова дължина на каросерията, който може да отговори еднакво добре на изискванията на семейството и бизнеса. Серийната версия на модела ще бъде представена първоначално на китайския пазар през 2021 година. Външният дизайн на ID. ROOMZZ следва ясните и хомогенни линии на останалата част от моделното семейство ID. Наред с това, с много от своите детайли концептуалният модел прави изцяло нова крачка в сегмента на пълноразмерните SUV модели.

“Tози SUV модел е истинско произведение на изкуството, което изглежда монолитно, като изваяно от едно цяло. ID. ROOMZZ се захранва от акумулаторни батерии и се движи сякаш без усилие – тихо, плавно и с нулеви емисии,” споделя Клаус Бишоф, главен дизайнер на марката Volkswagen.

ID. ROOMZZ съчетава предимствата на бъдещите IQ.DRIVE системи - при желание от страна на водача, автомобилът може да се движи плавно и напълно автоматично (автономно движение Level 4) сред останалите участници в движението в режим ID. Pilot. През това време пътуващите в ID. ROOMZZ получават информация чрез интерактивни светлинни зони.

Изцяло новата, гъвкава концепция на вътрешното пространство дава възможност за изключителна индивидуализация. Различните конфигурации на седалките могат да бъдат адаптирани не само към личните желания и изисквания на пътуващите, но и към съответния режим на движение.

Когато водачът превключи на напълно автоматичен режим на движение, отделните седалки могат да се завъртят с 25 градуса в посока навътре, което създава много по-добра атмосфера и среда за комуникация за всички на борда. Освен това, когато автомобилът се движи напълно автоматично, режимът Relax на системата ID. Pilot дава възможност на всеки пътник да регулира седалката си индивидуално и в зависимост от своите нужди и предпочитания. В този режим положението седалката може да се променя и от  изправено към полегнало.

ID. ROOMZZ не разполага с традиционно арматурно табло. В ръчен режим на управление на ID. Drive, цифровият блок на контролните прибори заедно с волана изглежда „плаващ” в пространството пред водача. Цифровото контролно табло е изпълнено под формата на изцяло стъклен преден панел, а дигитализираният волан е концептуално интегриран в панела.

Използваните в интериора материали също са необичайни. Тапицериите за седалки например са направени от AppleSkin™ - изцяло нов продукт от естествена възобновяема суровина. В “ID. Light” зоните на облицовките на вратите се прилагат и специално обработени дървени фурнири. Системата CleanAir на свой ред използва активна филтърна система, за да гарантира, че въздухът в купето на автомобила ще остане чист дори и в случаите, в които околният въздух не е.

Акумулаторната батерия с капацитет от 82 кВтч осигурява на ID. ROOMZZ възможност за изминаване на пробег до 450 км (по стандарта WLTP) или 475 км (по NEDC, Китай) преди необходимост от ново зареждане на батерията. Системата за бързо зареждане със 150 кВт (DC) на концептуалния модел позволява до 80% от капацитета на акумулаторите на борда да се презареди за около половин час.

Двата електродвигателя със системна мощност от 225 к.с. могат да задвижват колелата на предния и задния мост постоянно (електрическо двойно предаване 4MOTION). ID. ROOMZZ се ускорява до 100 км/ч за 6,6 секунди и може да достигне (електронно ограничена) максимална скорост до 180 км/ч. Както при всички електромобили, максималният въртящ момент на задвижващата система е на пълно разположение на водача по всяко време от момента на потеглянето.

ID. ROOMZZ ще бъде представен официално пред публика в рамките на Auto Shanghai 2019 - едно от най-големите автомобилни изложения в Китай, което се провежда в периода от 18 до 26 април.

1)Концептуален автомобил

За марката Volkswagen - “Ние превръщаме бъдещето в реалност”

Volkswagen леки автомобили присъства на повече от 150 пазари в световен мащаб и произвежда автомобили в повече от 50 завода в 14 страни по целия свят. През 2018 година производственият обем на Volkswagen възлезе на около 6,24 милиона превозни средства, включително бестселъри като моделите Golf, Tiguan, Jetta и Passat. Броят на заетите във  Volkswagen достига 198 000 служители по целия свят, към които се добавят и над 7 700 търговски представителства с 74 000 служители. Volkswagen осъществява последователен напредък в по-нататъшното развитие на автомобилното производство. Електрическата мобилност, интелигентната мобилност и цифровата трансформация на марката са ключовите стратегически насоки в бъдещото развитие.

Коментари
comments powered by Disqus