Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW тества свръхмодела Golf R420 с пет цилиндъра

25.09.2017 10:46

Закон е задвижването на всички колела и седемскоростна DSG трансмисия

След скандала на VW през 2015 с отработените газове, сега е спокойно, като изключим горещата версия на VW Golf. В момента VW тества прототипа под каросерията на стария Golf.

Днес, както и тогава, гърмящият звук на петте цилиндъра струи от овалните изпускателни тръби. По-точно, 2,5-литровия тредови петцилиндров, който понастоящем е актуален в Audi TT и новото Audi RS3. И в двата модела, турбо двигателят изпраща 400 к.с. към коляновия вал и достига въртящ момент от 480 Нм.

VW Golf R420 като финално издание на модела

Защо петцилиндровият двигател тупти в MQB-Golf? Още през 2014 на изложението Auto China Volkswagen представи Golf R400, студия с двулитров четирицилиндров двигател и както подсказва името с 400 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Малко по-късно двигателят бе тестван в студията Audi TT Quattro, спортна концепция с 420 к.с. Следователно, спекулациите за свръх -Golf R са в посока 420 к.с. Оборудван с петцилиндров двигател, би било съвсем приемливо да има Golf R400 (400 к.с.) или R420 (420 к.с.), може би като специална серия при смяна на модела VW Golf 8 през следващата година.

Визуално, моделът ще трябва да се адаптира към сегашния стил на серията, който на старта се отличава с голям спойлер, спортно шаси и широки гуми. Спирачните апарати във Wave дизайн осигуряват надеждното спиране и впечатляващи престилки. Закон е задвижването на всички колела и седемскоростна DSG трансмисия. VW е обновил интериора на Golf R400 / R420 в спортен стил - спортни седалки, спортен волан, алуминиеви елементи и различни R лога. Цените? Понастоящем мощният 310 к.с. VW Golf R с 2,0-литров TSI и шестстепенна ръчна скоростна кутия струва 40 675 евро, с DSG - 42.675 евро. Audi RS3 Sportback с 2,5-литровия TFSI се предлага за 54 600 евро в ценовата листа. Вероятно еквивалентният Golf ще струва около 50 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus