Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda тества фейслифт версии на Octavia комби и седан

27.06.2022 14:22

Очаква се обновените модели да влязат в производство през 2023 г.

Skoda освежава популярната Octavia по средата на жизнения цикъл на актуалното поколение. Двата варианта бяха хванати от нашите ловци на прототипи по време на спирачни тестове в Алпите.

Камуфлажът разкрива единствено това в кои зони чехите са преработили моделите. Няма големи намеси в оформлението на купето, но пък има нова броня с по-тънки вертикални въздухозаборници и LED фарове с нова графика отпред. Предната решетка също е модифицирана. В страничния изглед се забелязват само нови дизайни на колелата в серийните модели и леки промени отзад. В зависимост от версията на оборудването бронята е частично преработена, а LED светлините трябва да имат нова вътрешна графика.

Фина намеса в интериора

В интериора иновациите са предимно фокусирани върху дигиталния кокпит. В бъдещия модел на централния екран ще се появят нови графики и дисплеи. Ако е необходимо, софтуерът също ще бъде актуализиран, така че модулният информационно-развлекателен комплект (MIB3) с гласов асистент и Carplay или Android Auto да остане модерен. Същото важи и за функциите за автономно шофиране. От страната на задвижването добре познатите бензинови двигатели са на борда като TSI агрегати, които имат работен обем от 1,0, 1,5 и 2,0 литра и предлагат между 110 и 245 к.с.

TDI се предлага само в двулитров вариант с мощност между 115 и 200 к.с в RS версията. Има и 1,5-литрова TGI G-Tec версия на природен газ със 130 к.с., както и хибридни варианти, които са съчетани с 1,4-литровия TSI като IV и RS IV и имат съответно 204 или 245 к.с. Всички агрегати са оборудвани със седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител или шестстепенна ръчна скоростна кутия - като ръчните трансмисии от VW Group постепенно ще се спират от производство. Очакваме двигателите да предложат подобрение по отношение на ефективността.

Текст:
Холгер Витих
Снимки: Шефан Балдауф
Коментари
comments powered by Disqus