Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Tiguan: Официални снимки и първи живи впечатления

02.07.2007 12:07 15
15
2571815137

С дължина 4,43 метра, широчина 1,81 метра и височина 1,68 метра Tiguan действително превъзхожда по размери Golf Plus (който е дълъг точно 4,21 метра), но все още е значително по-компактен от своя голям събрат Touareg с неговата каросерийна дължина от 4,76 метра. Представител на auto motor und sport имаше привилегията да участва на заключителните тестове на автомобила в Намибия.

Според маркетинговия отдел на фирмата, новият модел попада в категорията на градските многофункционални автомобили, които са напълно годни за употреба от хора с активен начин на живот през свободното им време. Задната седалка може да се мести 16 в хоризонтално положение, а багажникът побира между 470 и 600 литра. Тази концепция е заимствана от Golf Plus (между другото вътрешността на Tiguan показва доста близко до този модел оформление), но от VW обещават значително повече емоции.

Функционалност и рафинирана техника

Офроуд-навигационната система RNS 500 разполага с 30-гигабайтов твърд диск, и разполага със цял куп функции, спомагащи ориентирането през пресечен терен. Управлението на тази система е основано на нов принцип, включващ бутони за основните менюта, два въртящи се бутона и сензорен дисплей, като тази технология по-нататък ще бъде използвана и за моделите Touran, Touareg и Passat.

Системата за задвижване на четирите колела работи на основата на Haldex-съединител и технически погледнато автомобилът е по-близък до Passat, отколкото до Golf: например ходовата е заимствана от Passat 4motion и е получила усилена алуминиева подрама. Инженерите на марката са особено горди с новата генерация на електромеханично управление, която са вложили за пръв път в този модел. Специална технология се грижи за намаляването на вибрациите във волана при преминаване през груби неравности или препятствия от типа на камъни, буци пръст и т.н.

На пътя автомобилът трябва да се държи като Golf и Touran

VW обещават прекрасен обзор във всички посоки, както и безупречна от всяка гледна точка ергономия. Базовото изпълнение на Tiguan стъпва на 16-цолови колела, Zoll-с гуми 215/65, а допълнително се предлагат 17-цолови с гуми 235/55 и 18-цолови с гуми 235/50, комфортът на возене остава добър дори при избор на най-големите колела, а поведението на пътя практически не се отличава по нищо от това на един Golf или Touran. Новата версия на двигателя 1.4 TSI разполага със 150 к. с. и се справя повече от добре с теглото на 1,5-тонния автомобил. Агрегатът реагира спонтанно при подаване на газ и осигурява отлична динамика. Интересно е да се отбележи, че трансмисията на модела е с по-къса първа предавка от всеки друг модел на марката VW.

Специален офроуд-пакет

Tiguan ще може да бъде поръчан и в специална модификация Track&Field, която отпред може да се похвали с 28 градуса ъгъл на атака. Друг интересен детайл от офроуд-пакета е допълнителният режим на работа, който променя характеристиките на всички електронни системи в автомобила с цел подобряването на поведението през труден терен. Предвидени е и електронен асистент за потегляне по наклон, но въпреки всичко: клиренсът на автомобила е 190 милиметра, така че независимо от впечатляващата за градски всъдеход техника, няма повод човек да очаква наличието на незапомнена проходимост.

Текст: auto motor und sport
Снимки: Volkswagen

Коментари

didkotooo
hmmm taya li haresvate li be prepori4vam vi ford kugaaaaaa taya ne me kefii izob6to

Doko Do
;) ;) ;) Avtomobila e na mn.mn. dobro nivo pora4al sam si Tuguan, no 6te go polu4a 4ak Noemvri...ina4e vsi4ko e na nivo..vse pak tova e edin iztinski VW!!!!

madlen
porachala sam TIGUAN na 2.02.2008 no za moe nai-goliamo razocharovanie ste doide septemvri a triabvashe da e iuni,iuli.Imalo nedostik na avtomatichnite skorostni kotii.Otzivite za nego sa mnogo dobri i az ste go izchakam.A otnosno Q5 e 60000 evro v Germania

shhhh
ba6ta mi misli da si kopuva takava, no o6te ne e re6il. Kazvam 4e e bsna >:-)

anet
Imam takyv ot skoro-sport&style-automat i moga da kaja 4e e strahoten.Moje bi za jena e perfekten variant

4i4o_mar4o
ne se izkazvaite nepodgotveni za tyning versiite >:-)

bate dimo
shte go iz4akame da se poiavi po balgarskite patishta da 4uem otzivite ne mi e speshen. mnogo mi e interesno oba4e koga shte se poiavi audi Q5 i dali cenata mu shte e blizka do tiguana

GEORGI
ale re6ava6 si sam ama samo da ti gaja che veche sa sprqli porachkite 6tot zavoda e prenatovarqn samo eityi e che 6e doide sled 5 mesecha :) ;)

bate dimo
ima vid, jena mi iska da i pora4am no sam leko skepti4en.kato se ima predvid 4e tuarega se okaza moje bi nai zle ot vsi4ki avtomobili v negovia klas i 4esto vliza v servizite kakvo li da o4akvame ot tozi parketnik. cenata na nivo sport&styl + navigacia(bez neia interiora izglejda adski sku4en)+paket ambiente,farove za magla, ksenon i paket svetlini e 68 570lv s avtokasko 72 000 lv otnositelno ponosima cena.

GEORGI
vas kefi li vi ??? pi6ete

GEORGI
aa za chenata tova ne e vqrno tq e 65000lv. s ekstrite avtom.skorostna kotiq , komputar , koja i dr. ...

GEORGI
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :) :) :) :) mnogo e qka i az sam si porachal takava

todoroff
cenata e okolo 50 000 lv v germaniq e 23000 evro

gggg
Каква ще бъде цената му?

fnfbhbf
:) [b]super

comments powered by Disqus