Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Touareg: До всяка точка на Земята

11.02.2010 11:45 6
6
2571868482

Volkswagen представи обновената версия на Touareg. Това е най-иновативният в технологично отношение автомобил на компанията, гласи официалният пресрилийз.

Във външния вид на Touareg няма съществени промени, но размерите му са нараснали значително – обновеният модел е с 4,4 см по-дълъг от предшественика, а междуосието му е с 4 см по-голямо. Същевременно височината е намалена с 2 см (единственият представител в категорията с по-нисък профил е Porsche Cayenne), а теглото – с цели 208 кг, което е впечатляващо постижение във всяко едно отношение.

Качествените материали в салона определено вече не са изненада, когато става дума за марката VW. Пътниците на задния ред седалки ще получат повече място за краката, като една от интересните новости в обновения модел е подвижната задна седалка, която се мести по дължина с цели 160 мм. Тя се сгъва само с натискането на един бутон (като опция), което освобождава 1642 литра в багажното отделение. При стандартна конфигурация на седалките то е 580 литра. Сред останалите екстри в салона впечатление правят 6,5-инчовият тъчскрийн дисплей, CD чейнджъра за шест диска, DVD плеъра, навигационната система (с 8-инчов дисплей като опция), 40-гигабайтовият твърд диск и комбинираният интерфейс за мултимедийни продукти като iPhone например.

Гамата двигатели на обновения Touareg е достатъчно обширна, като моделът вече ще се предлага и в хибридна версия. За съжаление обаче бензиновият V8, V10 TDI и върховият W12 вече няма да се предлагат, като причината за това вероятно е „зелената вълна“, която заля автомобилния сектор напоследък.

Естествено, най-голямо внимание получава хибридът. Той използва V6 TSI двигател с вътрешно горене (333 к.с.) и електромотор (34 кВт). Комбинираната мощност на силовия тракт е 380 к.с., а максималният въртящ момент достига 580 Нм. Благодарение на осемстепенната скоростна кутия и паралелната конфигурация на хибридната система за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни само 6,5 секунди, а максималната скорост достига 240 км/ч. Въпреки впечатляващите динамични характеристики средният разход остава в границите на 8,2 литра, а емисиите CO2 са под 200 г/км (193 г/км). Най-важното в случая обаче е друго, хирбидът на Touareg може да се движи изцяло на електричество при скорост до 50 км/ч. За удължения пробег, който може да гарантира никел-металхидридната батерия, съдействат старт/стоп системата и тази за рекупериране на спирачната енергия.

3,6-литровият V6 FSI е единственият бензин във версиите с класически силов тракт. Максималната му мощност е 208 к.с., а въртящ момент – 360 Нм и въпреки това разходът остава под 10 литра за 100 км пробег – в случая 9,9, което е с 2,5 литра по-малко от този на предходната версия. Емисиите CO2 са ограничени до 236 г/км. Два са дизелите, с които Volkswagen ще предлага първоначално Touareg от моделната 2011 г. Базовият V6 TDI (240 к.с. и 550 Нм) се нуждае средно от 7,4 литра (с 1,9 литра по-малко от преди), а 4,2-литровият V8 TDI (340 к.с. и 800 Нм) – от 9,1 литра. Този мотор няма да се предлага за пазара в САЩ.

Две са възможностите за двойно предаване. Базовата 4Motion използва торсен диференциал и включва офроуд електронна програма (тя синхронизира ABS, EDS, ASR системите, активира асистента за потегляне при наклон и променя диапазона, в който се превключват предавките). При нея обновеният Touareg може да се изкачва по терен с максимален наклон от 31 градуса. При модификацията с V6 TDI обаче ще бъде налична 4XMOTION системата. Нейните офроуд възможностите са значително по-големи (45 градуса), тъй като разполага с понижаващи предавки, както и блокиране на централния и задния диференциал. Пет са режимите на работа на 4XMOTION. On-Road е стандартният за движение по асфалтов терен, при Off-Road се включва офроуд електронна програма като тази на 4Motion, както и автоматичният контрол на диференциалите, при третата Low в помощ влизат понижаващи предавки, при четвъртия режим е блокиран и централния диференциал, а при последния пети, който ви позволява „да покорите всяка точка на Земята“, е активиран и блокажът на задния диференциал.

Обновеният Touareg ще се появи на пазара по-късно през пролетта.

Коментари

Кирил (първия)
Определено не мисля, че това им е проблемът. Когато натискът за по-екологични автомобили е толкова голям, е най-малкото безумно за производител като VW да се перчи с W12.

t
ne gi slagat zashtoto davat mnogo defekti,a 3.0 i 4.2 tdi sa zelezni.....

Кирил- (другият)
Момчета какви са тези 12-16 цилиндрови чудовища??? Защо направо не му сложите двигател от Боинг.

Кирил
Логично е тези мотори да отпаднат. Най-малкото заради стандарта Евро 6, който ни очаква.

вейрон
Може и един 16 цилиндрово с 4 търбо:)

машинка
Можеше 12 цилиндровият дизел да сложат!!!! Ич нямаше да е зле

comments powered by Disqus