Ако не ви се чака 10-цилиндровия вариант на инголщатската фурия, може би ще ви се стори интересно актуалното предложение на немския тунинг майстор Wheelsandmore.
Препрограмираният електронен блок за управление на двигателя повишава мощността на 4,2-литровия "осмак" от 420 на 450 конски сили. При добавянето на механичен компресор към същия агрегат неговата производителност дори надхвърля с 5 к. с. тази на очаквания по-късно 10-цилиндров герой (525 к. с.). Солидно доплащане ще ви осигури 8-бутални спирачни апарати за предните и 6-бутални за задните колела.Новата изпускателна система е изработена на ръка и позволява настройване звука на мотора посредством дистанционно управление. В асортимента на Wheelsandmore има още нови пружини, алуминиево състезателно окачване и система за регулиране на нивото с до 30 мм за предния и задния мост.
Към аеродинамичния кит на R8 се предлага карбонова "устна" за предната престилка, както и карбонов дифузьор за задната. За 20-цоловите колела с гуми Dunlop Sport Maxx тунерът ще ви иска още няколо хиляди евро.