Компанията на Майкъл Латифи Sofina заменя ROKiT
Williams направи втора премиера на цветовата си окраска за сезон 2020, след като основният спонсор на британците ROKiT оттегли подкрепата си и логото на компанията логично бе премахнато. На негово място се появява брандинга на Sofina Foods, компанията на Майкъл Латифи.
Канадско – иранският бизнесмен, който е баща на титуляра Никлас Латифи, оглавява консорциума, осигурил по-рано през годината финансова инжекция от 45 милиона долара на закъсалия тим. В замяна Williams ипотекира активи в Гроув, включително и част от историческите си автомобили.
Новата цветова схема очаквано се връща към класическите за отбора бяло и синьо, като червеното отсъства изцяло заради оттеглянето на ROKiT. На задното крило, което традиционно е една от най-привлекателните за спонсорите площи, се откроява единствено надписа Williams.
FW43 ще направи своя дебют в края на следващата седмица, когато сезонът във Формула 1 ще бъде възобновен с Гран при на Австрия.