Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

За пореден път ръст на продажбите на Toyota в Европа

20.01.2015 10:08
За пореден път ръст на продажбите на Toyota в Европа

Регистрирани са рекордни регистрации на хибридите на Toyota и Lexus

•    Продажбите на Toyota Motor Europe (TME) надхвърлиха 888 000 автомобила за изминалата 2014 година, което е ръст от 4,6% спрямо 2013, и 1,5% повече от прогнозирания ръст на пазара
•    Абсолютен рекорд при продажбите на хибриди – над 178 000 автомобила, с 13% повече от предходната година
•    Пазарният дял на TME достигна 4,8%
•    Продажбите на Lexus сe увеличават с 23% до 53 230 автомобила, като хибридите съставляват 98% от продажбите на Lexus в Западна Европа
•    Топ модели по продажби: Yaris (181 000 автомобила), Auris (142 000 автомобила), RAV4 (101 000 автомобила) и Corolla (83 300 автомобила).

Toyota Motor Europe (ТМЕ) оповести годишния отчет за продажби: 888 000 продадени автомобила с марките Toyota и Lexus, което е ръст с 39 000 автомобила или 4,6% спрямо 2013 година и надминава очакванията на компанията за 865 000 реализирани автомобила. Пазарният дял на компанията достигна 4,8%. Продажбите на Toyota достигнаха 834 785 автомобила, а Lexus реализира 53 230 автомобила. Отличните резултати на ТМЕ са дошли основно благодарение на увеличените продажби в Западна Европа (+4,2%) и Централна Европа (+20%), а продажбите в Източна Европа бележат ръст от 2,8% на годишна база.

Карл Шлихт, изпълнителен вицепрезидент на ТМЕ, заяви: „Нашият екип е изключително доволен от постигнатия за четвърта поредна година ръст в продажбите в Европа, при това с положителни финансови резултати. Този успех се дължи на стратегията ни за непрестанни иновации и предоставяне на изключителни продукти на нашите европейски клиенти. Продължителният ръст в продажбите на хибридни автомобили показва, че комбинацията от вече доказаната хибридна технология с привлекателни продукти като Yaris, Auris, Auris Touring Sports и Lexus, привлича повече клиенти в този изключително конкурентен пазар. Много сме щастливи, че съумяхме да увеличим обема продажби в Западна и Централна Европа, а дори и в Източна Европа, предвид предизвикателната икономическа обстановка в този регион.“

Акцент Хибриди

Toyota e безспорен лидер по продажби и производство на хибридни автомобили в света и Европа. Продажбите на хибридни автомобили достигнаха 145 400 автомобила през 2014, което представлява 9% ръст на продажбите спрямо миналата година. Продажбите на Lexus хибриди бележи ръст от 36% в сравнение с 2013, с 32,655 продадени автомобила тази година, благодарение на отличното представяне на новия IS хибрид и добрите продажби на CT 200h. Делът на хибридни продажби Lexus в Европа е 61%, достигайки впечатляващите 98% в Западна Европа и 19% в Източна Европа.

През 2014, продажбите на хибридни автомобили с марките Toyota и Lexus в Европа достигнаха 178 000 автомобила и общо 840 000 автомобила от пускането на първия Prius в Европа през 2000 година. Продажбите на хибриди представляват 20% от общия обем продажби на ТМЕ. В Западна Европа една трета от всички продажби на Toyota и Lexus са хибриди, което е ръст от 2% спрямо 2013.

Toyota Auris Hybrid Touring Sports показа впечатляващ резултат с продажби, достигащи 36 200 броя. Половината от всички Toyota Auris, продадени в Европа, са хибриди. Toyota Yaris Hybrid отбеляза ръст от 17% спрямо 2013, достигайки 58 530 автомобила.

Акценти Toyota

През 2014 Toyota лансира новото Aygo и обновения Yaris. И двата продукта подсилиха позициите на марката и показаха изключително силно представяне. Въпреки че стартът на продажбите на Новото Aygo бе разпръснат в последните 6 месеца на 2014, продажбите на модела отбелязаха ръст от 8,6%.

Продажбите в семейството на Auris се увеличиха със 7,5% спрямо миналата година в един изключително конкурентен сегмент. Продажбите на Toyota Auris достигнаха 142 100 автомобила, водени от силното представяне на на Auris Hybrid Touring Sports. Продажбите на Corolla са се увеличили с впечатляващите 22%, достигайки 83 300 броя, 70% от които в Израел, Русия и Турция.

Реализираните RAV4 са 101 100 броя, минавайки границата от 100 000 автомобила за първи път след 2007 година. Моделът бележи ръст от 6,1% на годишна база.

Toyota отбеляза рекордни продажби в Казахстан и Израел. Пазарните дялове в Украйна и Казахстан достигнаха съответно 10,1% и 8,2% за двата бранда Toyota и Lexus.

Акценти Lexus

Lexus приключи една изключително успешна година, белязана от старта на продажбите на NX – първия премиум компактен SUV на марката.

Продажбите на марката нарастнаха с 23% до 53 230 автомобила, което е ръст с близо 10 000 автомобила спрямо 2013. Продажбите бяха силни през цялата година, с особено добро представяне на новия IS и CT 200h, а в края на година допълнителен тласък даде и старта на продажбите на новия NX.

Благодарение на тазгодишното силно представяне, Lexus продължава да бъде един от най-бързо развиващите се премиум брандове в Европа.

Внимание привлича силното представяне на новия IS, чиито продажби са се увеличили с 52% и достигат 11 520 автомобила, 79% от които са хибриди.

CT 200h също бележи сериозен ръст от 9,8% спрямо 2013 година, като завърши годината с 10 340 продажби.

Наскоро лансираният NX показа изключителен потенциал с над 5 700 реализирани автомобила за 3 месеца и около 10 000 клиента, които очакват поръчките си. Очакванията за 2015 година са, че NX ще представлява близо 1/3-та от продажбите на марката в Европа.

Продажбите на Lexus Европа достигнаха рекордни нива на 6 пазара: Франция, Норвегия, Полша, Русия, Израел и Кавказ.



Коментари
comments powered by Disqus