В него ще открием повече карбон, повече мощност и мощен звук
Специалистът по тунинговане на Ferrari - Novitec Rosso вече започна мащабна си програма за тунинговане на специалното издание Ferrari 458 Speciale, където ще бъдат променени визията, мощността и звукът на осемцилиндровия спортист.
Novitec Rosso е променил оптиката на Ferrari 458 Speciale с нов преден спойлер и ново предно острие. Фронталната визия беше тунингована допълнително в стил Racing-Look посредством облицовките на централния въздухозаборник в бронята и в капака на багажника. Тунерът е покрил корпусите на огледалата и триъгълниците на вратите с карбон.
Новата облицовка на страничните прагове с интегрирания спойлер и карбоновите въглеродни бленди с профил на хриле на задните странични прозорци допълнително подчертават профила на италианеца.
Карбонът подчертава визията
За да се намали подемната сила на задната ос, Novitec Rosso е дала на 458 Speciale карбонов дифузьор с електрически регулируема средна част, както при серийното изпълнение и карбоново задно крило. Новоразработени са и въздухозаборниците от ляво и от дясно на задните странични панели. Останалите карбонови апликации, като например вентилационната решетка или блендата около фаровете за мъгла, както и изработените също от карбон преден капак и покрив финализират състезателната визия.
Който иска още по-тъмна визия, може да получи черни стопове с карбонови обшивки, черни странични мигачи, а също така и черни LED стоп светлини. Финалната шлифовка на Ferrari 458 Speciale са 21-цолови ковани алуминиеви джанти със спици в двоен филигранен дизайн, обути в гуми с размер 255/30 отпред и 325/25 отзад.
Novitec Rosso Ferrari 458 Speciale с 635 к.с.
По-късите спортни пружини осигуряват по-ниското с 30 мм окачване, при необходимост хидравличната система повдига предницата с около 40 мм и това позволява на Speciale да преодолее малките препятствия. Модифицираните стабилизатори допълнително усилват динамиката на шофиране.
Разбира се, промяната на мощностните показатели при Novitec Rosso не е малка. Оптимизираното управление на двигателя заедно със спортната изпускателна система с висока производителност и опция за контрол на клапана генерира до 635 к.с. и 572 Нм въртящ момент. Посредством леко увеличените максимални обороти може да се постигне още по-плавно превключване на предавките и достигане на максимална скорост до над 330 км/час.
Novitec Rosso компилира в интериора по желание на клиентите въглерод и Alcantara.