Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Заводът на Ford в Германия пусна новия Focus

09.10.2014 14:45
Заводът на Ford в Германия пусна новия Focus

Компанията е инвестирала 200 милиона евро в производството на модела

Новият Ford Focus – стилната нова версия на глобалния бестселър, слезе от поточната линия на завода на Ford в Германия и пое към автосалоните в Европа.

Ford е инвестирал 200 милиона евро в производството на новия Focus. Саарлуис е първият измежду осем завода на четири континента, който произвежда новия Focus, като другите са разположени в Аржентина, Китай, Русия, Тайван, Тайланд, САЩ и Виетнам. Общо осемте завода имат капацитета да произвеждат над 1.5 милиона автомобила Focus годишно за клиенти на 140 пазара по света.

„Focus е най-продаваният модел леки автомобили в света“, каза Стивън Одел, изпълнителен вицепрезидент на Ford за Европа, Близкия изток и Африка. „С новия Focus направихме Първия в света още по-добър или “besser”, както казваме в Германия!“

Новият Ford Focus предлага по-смел и емоционален дизайн, фино изработен, интуитивен нов интериор, гама от облекчаващи живота нови технологии и значителни подобрения в икономичността.

Модерните технологии включват европейския дебют на SYNC 2, напредничавата инфоразвлекателна система на Ford с цветен сензорен дисплей и подобрени гласови команди за по-лесно управление на аудиосистемата, навигацията, климатичната инсталация и мобилния телефон. Focus е и първият Ford в света, предлагащ технологията за перпендикулярно паркиране без ръце, а подобрената система за активно спиране в града вече работи при скорост до 50 км/ч.

Усъвършенстваната гама двигатели в Европа включва новите 1,5-литров бензинов EcoBoost и 1,5-литров дизелов TDCi. Икономичността е подобрена с 19% спрямо сегашния модел. Focus ще предлага 1.0-литровия EcoBoost с 99 г/км СО2 емисии – първият нехибриден бензинов семеен автомобил в Европа с емисии под 100 г/км.

Над 12 милиона автомобила Focus са продадени в света от първото представяне на модела през 1998 г., с 6,9 милиона продажби само в Европа.

Коментари
comments powered by Disqus