Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS High Rider: Буреносец

12.02.2010 13:28
Туит

След като вчера в интернет се появиха първите визуализации на Citroen DS4, днес французите представиха новия си модел. В случая обаче става дума само за концепция, която ще бъде база за серийния модел.

Четириместният кросоувър с три врати ще дебютира в началото на март в Женева. Серийният му наследник ще получи още две врати и ще се конкурира с представените през последния месец MINI Countryman и Nissan Juke, както и с Nissan Qashqai и Peugeot 3008.

Citroen DS High Rider е базиран на платформата на C4, но е по-висок (1420 мм), по-широк (1820 мм) и малко по-къс (4260 мм) от него. Дизайнът е значително по-агресивен и споделя множество общи черти с представения наскоро DS3 и концептуалния C-SportLounge от 2005 г. В предната част впечатление правят масивната радиаторна решетка, оребреният капак и C-образните дневни LED светлини, заимствани откровено от серийния DS3. 19-цоловите колела и изтегленото силно назад челно стъкло, подобно на това при новия C3, са част от по-нестандартните решения в оформлението му, но едва ли ще присъстват в серийната версия.

DS4 вероятно ще използва гамата двигатели на C4, но французите работят и по хибридна версия, и то си дизелов ДВГ. Стандартният двигател задвижва предния мост, докато електромоторът, отговорен за задната ос, работи когато автомобилът се движи в изцяло електрически режим или когато е нужна по-голяма динамика.

Дистанцията между серийния DS4 и C4 ще бъде значително по-осезаема от тази между DS3 и C3. DS версията ще се позиционира над своя донор и ще допълни C4 гамата, която включва още C4 Picasso и C4 Grand Picasso.

Продажбите на DS4 ще започнат в началото на следващата година, а базираният на C5 DS5 ще се появи в края й.

Коментари
comments powered by Disqus