Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Viper SRT10 ACR-X: Писта! Варда!

11.12.2009 10:45
Туит

Производството на Dodge Viper би трябвало по план да приключи през лятото на 2010 г., но от компанията продължават да ни изненадват с нови модификации. Последната от тях е Viper SRT10 ACR-X.

Dodge Viper SRT10 ACR-X е състезателен автомобил, който за съжаление няма право да се движи по обществената пътна мрежа. Предназначен е специално за шампионатите Viper Racing League, Sports Car Club of America и National Auto Sport Association.

За спортния дух на SRT10 ACR-X се грижи познатият 8,4-литров V10, но в тази си версия той генерира 640 к. с. (с 40 повече спрямо стандартната версия). Окачването също търпи съществени промени, тъй автомобилът ще се кара единствено на писта, което в допълнение с диетата, намалила общото тегло с цели 73 килограма, гарантира отличните динамични характеристики на SRT10 ACR-X.

Аеродинамиката е оптимизирана, като според американците пакетът ще генерира повече даунфорс, съответно ще подобри стабилността и сцеплението в бързите завои. В стандартната програма влизат още ролбарът, обезопасеният резервоар и спортните седалки.

По време на тестовете на „Лагуна Сека“ SRT10 ACR-X е спрял хронометрите на 1:31.00, което е близо с три секунди по-добро постижение от това на серийния Viper SRT10 ACR, счупил рекорда на американската писта миналия месец.

Производството на SRT10 ACR-X ще стартира през пролетта на 2010 г., а цената му ще гравитира около 110 000 щатски долара.

 

Коментари
comments powered by Disqus