Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 599XX: На писта

05.02.2010 10:54
Туит

В последното си видео Ferrari представя версията XX на модела 599. Фелипе Маса и седем нови клиенти на марката изпробваха автомобила на пистата „Рикардо Тормо“ във Валенсия, която тази седмица бе домакин на тестовете от Формула 1.

„За мен бе истинско удоволствие да тествам този автомобил“, заяви пилотът на Ferrari. „Мощността и е впечатляваща, а същевременно е изумително стабилен. Лесен е и за управление, тъй като е правен специално за писта.“

Видеоклипът е заснет в рамките на три дена на пистата „Рикардо Тормо“ в края на януари. По време на уикенда Ferrari е организирал и тренинг за своите клиенти.

Концептуалният 599XX бе представен на автомобилния салон в Женева преди година. Той е базиран на 599 GTB Fiorano, като най-съществените разлики спрямо серийния модел са композитните и алуминиеви елементи по шасито и каросерията, карбон-керамичните спирачки и олекотеният 12-цилиндров мотор. В тази си версия той генерира 700 к.с., като критичната зона е при 9000 об./мин. Оптимизирана е и работата на шестстепенната секвенциална кутия, благодарение на което смяната на предавките се осъществява за 60 милисекунди.

Аеродинамиката на 599XX осигурява 630 кг даунфорс при 300 км/ч, а иновативната система High Performance Dynamic Concept се грижи за максималното оползотворяване на ресурса на автомобила чрез синхрон на всички механични и електрически системи. Новото SCM окачване и специално подготвените сликове (29/67 R19 отпред и 31/71 R19 отзад) допълват пакета.

От Ferrari планират други подобни събития на писти в Азия, Европа и САЩ.

 

Коментари
comments powered by Disqus