Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при нa Австралия: Огромна преднина за Фетел преди квалификацията

26.03.2011 06:26
Туит

Себастиан Фетел завърши третата свободна тренировка на девет десети пред съотборника си в екипа на Red Bull Марк Уебър. Люис Хамилтън (McLaren) допълни челната тройка, но бе на повече от секунда зад Фетел.

Отборът на Red Bull демонстрира най-накрая истинското темпо, на което е способен, и размаза тотално конкуренцията преди квалификациите за Гран при на Испания. Превъзходството на базирания в Милтън Кийнс тим бе видно още след първата свободна тренировка, но добрите резултати на McLaren във втората и стабилното цялостно представяне на Фернандо Алонсо (Ferrari) даваха известни надеждни за оспорвана битка в челото. Третата сесия обаче сложи край на всички колебания относно предимството на Red Bull.

Дженсън Бътън (McLaren) стана първият от водещите пилоти, заложил на мекия комплект гуми и това автоматично се отрази върху таблицата с времената. Британецът оглави класирането 25 минути преди края с резултат 1:25.961. Отговорът на Фетел дойде девет по-късно и то с твърдата опция на Pirelli, която даде шест десети аванс на световния шампион в челото.

Red Bull изчака до финалните минути на сесията, за да извади своите пилоти на пистата с меките гуми, но времето бе напълно достатъчно за Марк Уебър да спре хронометрите на 1:25.364 и да излезе на втора позиция, като по-малко от десета не му достигна да измести Фетел от първата позиция. Дори и това да се бе случило обаче, то последвалата обиколка на германеца със сигурност щеше да му гарантира първото място, защото  тя бе с осем десети по-добра от предишната.

Люис Хамилтън и Дженсън Бътън трябваше да се примирят със следващите две места, като изоставането на двамата спрямо Фетел е над секунда. Близо секунда и половина е пасивът на Виталий Петров (Lotus Renault), но въпреки това руснакът се пребори за престижната пета позиция.

Фернандо Алонсо, който бе неизмерно трети вчера, остана едва шести, а за капак на това автомобилът на Ferrari изглеждаше изключително нервен с мекия комплект гуми и малко гориво на борда. За втори път Sauber намери място в челната десетка, като в случая това стана благодарение на  седмия Камуи Кобаяши. Двамата съотборници в екипа на Mercedes GP Нико Розберг и Михаел Шумахер завършиха съответно осми и десети, като межд тях място намери Ник Хайдфелд с втория автомобил на Lotus Renault.

Себастиен Буеми също демонстрира отлично темпо, но в последните минути на сесията се смъкна до единайсета позиция, само на 3 хилядни пред дванайсетия Фелипе Маса (Ferrari). Пол ди Реста пък отново бе по-бързият от двамата пилоти на Force India със своето четиринайсето място. Едва шестнайсети завърши Рубенс Барикело, след като бе принуден да прекрати преждевременно тенировката си заради теч на масло от скоростната кутия. Неговият съоборник в екипа на Williams Пастор Малдонадо пък излетя от пистата в шести завой още преди тренировката да бъде преполовена.

Най-накрая HRT извади и двата си автомобила на пистата, но Витантонио Лиуци спря още в първата си обиколка заради вероятна повреда в електрониката, а петте тура на Нараин Картикеян го оставиха на цели 17 секунди зад лидера Фетел.

Квалификацията за Гран при на Австралия стартира в 8:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus