Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hamann Guardian: Животът ми е попфолк

07.03.2011 17:34 2
2
2571887514
Туит

Hamann винаги са печелили симпатиите ни с агресивния, но стилен тунинг. Последният проект на немския специалист обаче е всичко друго, но не и стилен.

„Жертвата“ също е контрапункт на стила, а именно Porsche Cayenne Turbo, но това, което се е получило след намесата на Hamann, си е абсолютен кич. Мащабните оптични промени са главната причина, защото заводският модел е оборудван с нови брони, преден капак, прагове, дифузор, спойлер и раздути калници, които увеличават широчината със 120 мм на предната ос и 160 мм на задната. И за да бъде кичът пълен, от Hamann са избрали спортната изпускателна система да завършва с два централно разположени 120-милиметрови накрайника.

За щастие, това, което се е случило под капака на Cayenne Turbo, няма общо с оптичните промени. Благодарение на новата генерация, спортния въздушен филтър и препрограмирания контролен блок 4,8-литровият V8 вече генерира 550 к.с. и 770 Нм при заводски 500 к.с. и 700 Нм. В резултат Hamann Guardian ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди (4,7 стандартно) и достига максимална скорост от 300 км/ч.

В пакета на немския тунер влизат още 23-цоловите колела с гуми Dunlop Sport Maxx (315/25 R23), модулът за намаляване на просвета с 35 мм и облагородяването на интериора с тапицерия от естествена кожа, карбонови панели и преработен волан.

Коментари

Станислав Бориславов Маринов
На мес си ми харесва,ако имате един излише грозник аз съм насреща и ще ви отърва от него!

trex
Престилка в стил Брабус, но е готин.

comments powered by Disqus