Дизайнът на автомобила ще прилича на прототипа D12 Peking-to-Paris, представен през 2006 г.
Холандската компания Spyker разработва нов кросоувър. Премиерата на автомобила ще се състои на автомобилното изложение в Женева през следващата година. Новият модел ще бъде оборудван с хибридна задвижваща система, като в нейния състав ще влезе осемцилиндров двигател Koenigsegg.
Дизайнът на кросоувъра ще прилича на прототипа D12 Peking-to-Paris, който беше представен през 2006 г. Според изпълнителния директор Виктор Мюлер серийното производство на модела е отдавнашна мечта.
Производителят на суперавтомобили Spyker, който през декември миналата година бе обявен в несъстоятелност, подаде жалба в съда и успя да отмени това решение. В момента компанията извършва доброволно преструктуриране. По-рано, за да изплати дълговете, шефът на компанията Виктор Мюлер трябваше да продаде на търг прототипи на автомобили, включително и кросоувъра D12 Peking-to-Paris.
Основана през 1999 г., холандската компания не за първи път изпитва финансови затруднения. Сериозните проблеми на производителя на суперавтомобили започнаха, когато Виктор Мюлер се опита да спаси шведската автомобилна компания Saab. По това време руският банкер Владимир Антонов се готвеше да купи Saab, а шведските власти активно се противопоставяха на кандидатурата му, то Мюлер действаше като посредник.
В резултат на това всички усилия бяха насочени към Saab и не бе пуснат в производство новият модел C8 Aileron. През 2011 г. Антонов реши да купи компанията Spyker, след като вече притежаваше предприятието CPP в Ковънтри, което произвежда холандските суперавтомобили. Скоро обаче Антонов попадна в огромен банков скандал и напусна автомобилния бизнес.
Виктор Мюлер се опита да възобнови производството на суперавтомобили в тандем с китайската компания Youngman, като изкупи една трета от акциите на Spyker N.V. През март 2013 г. компанията представи в Женева новия моделB6 Venator на основата на Lotus Evora. Колата трябваше да излезе на пазара в началото на 2014 г., но това така и не се случи.
Марката Spyker е позната още от края на XIX век. Основателите двамата братя Спайкър, занимаващи се с производство на конски каруци, през 1900 г. започва да правят автомобили. След два банкрута, компанията просъществува до 1926. Правата върху името в днешно време бяха купени от бизнесмена Виктор Мюлер, който възобнови марката Spyker през 1999 г.