Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

INDEN-Design Ferrari F430 Spider: Ново двайсет

17.07.2009 16:37
Туит

Немският тунер INDEN-Design е приел смелото предизвикателство да преработи Ferrari F430 Spider. Резултатът е повече от приличен.

„Аеродинамиката е от основно значение“, гласи официалният пресрилийз от Хайгер-Фламерсбах. Максималната скорост на INDEN-Design F430 Spider го доказва по най-прекрасен начин, тъй като благодарение на новия аеродинамичен кит тя надхвърля граничните 300 км/ч. Модифицирани са предният спойлер, праговете и изработеният от карбон дифузор.

Силовият тунинг включва препрограмиран блок за управление на двигателя и нова изпускателна система от неръждаема стомана, които повишават мощността на мотора с 35 к. с. Заводската версия на F430 разполага с 490 „коня“ под капака, което означава, че крайният резултат от уравнението трябва да бъде 525 к. с.

Промените в двигателния отсек са съчетани с нови спортни пружини на INDEN-Design, които свалят шасито с няколко милиметра по-близо към асфалта. За контакта с пътната настилка отговарят 20-цоловите многолъчеви колела с гуми 235/30 отпреди и 325/25 на задната ос.

INDEN-Design отделя сериозно внимание и на интериора. Комбинацията от кожа и карбон ще се понрави и на най-взискателните клиенти, като всяко тяхно допълнително желание ще бъде изпълнено без колебание от немската компания. Естествено, срещу съответната цена. На този етап обаче тя остава в тайна.

Коментари
comments powered by Disqus