Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JE Design Seat Exeo ST: Дебелият спортист

25.08.2009 09:35
Туит

Специализираният в доработката на Seat тунер JЕ Design представи своята визия за Seat Exeo ST.

Превръщането на един комби модел в спортен определено не е лесна задача, но когато става дума за дериват на Audi, не и невъзможна. Естествено, първата фаза от доработката на Seat Exeo ST засяга силовия тракт. Двулитровият дизел е надут до 215 к. с. при заводски 170, а максималният въртящ момент достига 410 Нм (350 Нм стандартно). Бензиновият TFSI аналог също може да се похвали с по-добри динамични показатели, а именно 245 к. с. и 355 Нм.

Аеродинамичният пакет на Exeo ST включва нов преден спойлер, радиаторна решетка без логото на Seat, двукомпонентни прагове, модифициран дифузор и задна броня, както и спойлер на петата врата. Други отличителни белези в екстериора на спортното комби са осветените прагове, четирите накрайника на спортната изпускателна система и сваленото с 35 мм шаси. 19-цоловите многолъчеви колела с гуми 235/35 R 19 гарантират сигурния контакт с пътната настилка.

Модификациите в интериора на спортното комби целят усещане за комфорт и лукс. Коженият салон Elegance може да бъде поръчан едновременно с облицовани в същата материя волан, скоростен лост и ръчна спирачка. За логото на JE Design върху седалките бъдещите клиенти ще трябва да доплатят 79 евро. За още по-претенциозните немският тунер предлага седалки с подгряване и функция масаж.

Пълният аеродинамичен пакет на JЕ Design ще ви струва малко над 1400 евро, модификацията на дизела излиза 1179 евро, а на бензина – 1379 евро. Новата изпускателна система се предлага срещу 899 евро, а най-скъпи в целия пакет са колелата – 2930 евро.

Коментари
comments powered by Disqus