Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lotus Elise: Смело напред

17.02.2010 09:43
Туит

Lotus публикува официалните фотографии и технически характеристики на обновения Elise. Фейслифтът от моделната 2011 г. ще дебютира на изложението в Женева след две седмици.

Най-съществената визуална промяна в новия Lotus Elise се забелязва в челните светлини. Те вече са еднокомпонентни, като дори и LED габаритите са вградени в тях. Ревизирана изцяло е и предната броня, която е получила нова радиаторна решетка и сплитер. Минимални промени има по-предния капак и отворите за въздух в него.

Elise 2011 получава нова задна броня и дифузор, като същевременно стоповете са заимствани изцяло от предходния модел. Единствената разлика тук са липсващите отвори за въздух в двата края на задните светлини.

Оптичните промени по Lotus Elise не са единствено дизайнерска прищявка, а напротив. Челното съпротивление е намалено с цели 4%, което позволява на трите модификации да се вместят в границите на 200 г/км CO2. Базовата S, която за първи път получава 1,6-литров мотор (136 к.с.), отделя с 13% по-малко вредни емисии (155 г/км) спрямо предходния представител от дъното на йерархията. При 1,8-литровите R (192 к.с.) и SC (217 к.с.), която е оборудвана с механичен компресор, стойностите са съответно 196 и 199 г/км CO2.

1,6-литровият двигател отново е заимстван от Toyota, като за високата му ефективност съдействат Valvematic и Dual VVT-i tech системите. И трите модела са оборудвани с нова шестстепенна механична трансмисия с по-близки предавателни числа. Сред останалите промени впечатление правят двата нови комплекта алуминиеви колела, увеличената на три години гаранция и круиз-контрола.

Lotus Elise 2011 ще дебютира официално пред публика в началото на март в Женева. Продажбите ще започнат по-късно през пролетта, като на този етап няма информация за ценовата листа.

Коментари
comments powered by Disqus