Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Падън също остава в Hyundai

15.12.2014 13:41
Туит
Падън също остава в Hyundai

Хейдън Падън ще кара за Hyundai и през следващата година, потвърдиха официално от корейския тим. Новият i20 WRC ще използва за база купе версията на серийния автомобил.

Новозеландецът имаше оферта от Citroen, но предпочете да остане в екипа, ръководен от Мишел Нандан. Програмата му е разширена спрямо миналия сезон и ще включва девет вместо шест старта. Първият от тях е рали "Швеция" през февруари, но Падън ще участва в опознавателните тренировки на "Монте Карло".

"Първата част на сезон 2015 отново ще бъде за трупане на опит, тъй като ще караме на състезания, в които имаме малко опит или въобще не сме участвали", коментира Падън, за когото сезон 2014 стартира едва на рали "Сардиния".

"Когато обаче започнат ралитата, в които сме карали тази година, ще бъдем на ниво и ще се борим за място в топ пет. Научих много, вече натрупахме опит и с отбора, което е една от причините да продължим с Hyundai догодина и да преследваме все по-добри резултати."

Тиери Нювил и Дани Сордо също остават в екипа на корейците, като на този етап няма информация за бъдещето на Бриан Буфие и Юхо Ханинен. Не се знае и кога ще бъде официалният дебют на новия i20 WRC, който е базиран на втората генерация на серийния автомобил. За разлика от своя предшественик, новият i20 ще използва купе версията за база на състезателния.

Коментари
comments powered by Disqus