Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Финландия: Льоб, Ожие и Латвала ще спорят за победата

29.07.2011 21:39
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) води и след втория ден на рали „Финландия”, но разликата между първите трима е само 2,6 секунди заради типичните стратегически ходове в макадамовите състезания, които и този път взеха превес над чистата скорост.

Вторият ден на рали „Финландия” започна с изключително оспорвана битка между двамата заводски пилоти на Citroen, като първоначално Льоб имаше минимален аванс, въпреки че бе първи пилот по отсечките. След деветия етап обаче Ожие излезе начело с 4 десети преднина.

Суперспециалният „Йокимаа” бе следващия тест за пилотите и в него късметът отново не бе на страната на Големия Себ. Още на първия завой челното стъкло на неговия Citroen DS3 WRC се счупи заради един от камъните, излетял от гумите на съотборника му Ожие. В резултат пасивът на Льоб достигна 1,9 секунди. Но истинската драма тепърва предстоеше.

Седемкратният шампион се опита да излъже своя съотборник, като закъснее с една минута на контролата преди последната отсечка, което да му отреди по-задната стартова позиция за третия ден от надпреварата. В последствие обаче Льоб спечели етапа, защото Ожие предугади неговата стратегия и нарочно загуби 13,4 секунди в отсечката. Те го оставиха втори в крайното класиране за деня и му гарантираха втора стартова позиция утре, която определено е по-добра от тази на Големия Себ, който отново ще отваря етапите.

От стратегическите битки между двамата пилоти на Citroen се възползва Яри-Мати Латвала, който завърши деня трети, на 2,6 секунди зад Льоб и остава реален претендент за победата. И четвъртият Петер Солберг има шансове, макар и минимални, тъй като изостава на половин минута спрямо лидерите.

Вчера Яри Кетомаа направи страхотно впечатление при дебюта си с Ford Fiesta RS WRC, но за съжаление участието му в домашното рали „Финландия” приключи още в осмата отсечка, когато излетя от пътя. Това даде възможност на Мадс Йостберг (Stobart) да завърши деня на отличната пета позиция.

Мико Хирвонен (Ford) загуби над две минути вчера заради катастрофата си в първия етап, но пък със спечелените пет отсечки днес прогресира до шестото място, след като в последния етап изпревари заводския пилот на MINI Дани Сордо, който се завъртя на един от разклоните. Двигателят на испанеца прекъсваше сутринта, но въпреки това той завърши успешно втория ден от надпреварата. Неговият съотборник Крис Мийк, лидерът в групата на суперите Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000) и Хенинг Солберг (Stobart) допълват челната десетка.

Третият последен ден на рали „Финландия” включва единайсет етапа (пет отсечки с по две минавания и финалния пауърстейдж), чиято обща дължина е 140,05 километра. Льоб ще поведе колоната в 07:58, а финалът ще бъде около 20:00.

Коментари
comments powered by Disqus