Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Eos: Полуфабрикат

11.10.2010 11:49 2
2
2571882607
Туит

VW представи фейслифт версията на модела си Eos, дебютирал преди четири години. Премиерата й е планирана за автомобилния салон в Лос Анджелис, а продажбите в Европа ще стартират през януари 2011 г.

Стилистичните промени по кабриолета засягат броните, челните светлини, радиаторната решетка и LED стоповете (защо ли не се изненадваме от дизайнерските решения на VW). В салона пък ще откриете новия многофункционален волан, преработената климатична система, безключовото запалване, дистанционно управляемия покрив, както и специалната кожена тапицерия на седалките, която отразява слънчевата светлина и ограничава нагряването им.

И Eos ще се сдобие с BlueMotion пакета, като благодарение на старт/стоп системата и тази за регенериране на енергията, отделяна при обратно ускорение, разходът на двулитровия TDI (140 к.с.) ще бъде намален с 0,7 литра до 4,8 за 100 км пробег. Други промени по силовия тракт няма да има.

Продажбите на обновения Eos в Европа ще стартират през януари догодина.

Коментари

Aнонимен
Згаваем? Пък 4.8 (не е градско щом не са го написали) за дизел от доста време не изненадва никого...

Aнонимен
Супер е:), но разход от 4,8 само в лабораторни условия могат да се постигнат. Обикновено кабриолетите тежат повече от закритите версии, следователно ще харчат и повече. Ако голф-ът (2.0 тди) харчи по- малко от 4,8 значи е супер спестовен. Моделът е с най-добрият в техническо отношение твърд згаваем покрив. Лично аз бих предпочел турбо бензинов двигател с двойно или задно предаване.

comments powered by Disqus