Най-вероятно по-големият седан ще бъде по-тежък от този с пет врати и малко по-бавен
Миналата година глобалното търсене на автомобили Audi спадна с 8,3% - до 1 692 773 бройки. Но в Китай продажбите нараснаха с 5,4% за същия период до рекордните 727 358 единици. Отчасти защото на китайците се предлага широка гама от модели с удължено междуосие, без да се броят представителния А8. Audi A3, A4, A6 и дори кросоувърите Q2 и Q5 получиха префикс L. И това не е всичко. Тази година, според неофициална информация, е планирана премиерата на Audi A7 L. с четири врати. Заедно с едноименния лифтбек в Небесната империя ще се продава и седан с увеличено разстояние между осите.
Върху платформата MLB Evo седанът ще бъде произвеждан в съоръженията на съвместното предприятие SAIC-VW. Продажбите на модела ще стартират тази година. Цените не са посочени, но стандартният лифтбек Audi A7 струва 573 800 юана ( 74 500 евро) в Китай.
Най-вероятно по-големият седан ще бъде по-тежък от този с пет врати и малко по-бавен. Последният с двулитров турбо двигател ускорява от 7 до 8,3 сек до 100 км/ч, в зависимост от мощността. Максималната скорост за всички версии е 250 км/ч.
Подобен автомобил вече е забелязван по пътищата на Китай, но сега той се появи без камуфлаж. Тойизглежда поне толкова добре, колкото BMW Серия 8Gran Coupe и Mercedes CLS. Предполага се, че междуосието ще добави 90–100 мм, както вече се е случвало със сродни модели, и ще възлиза на 3018–3028 мм. Общата дължина на каросерията ще се доближи до 5,1 м. Според Car News China за седана A7 L ще бъде подготвен 2,0 двигател със 190 к.с.и 245 к.с., както и шестцилиндров 3,0 турбо агрегат 340 к.с. Всички модификации ще получат стандартни седемстепенна роботизирана S tronic с два съединителя. А топ версията с трилитров мотор ще има задвижване на всички колела.