Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Daihatsu Cuore

Daihatsu Cuore e алтернатива за всички, които търсят удобна кола за движение в градски условия и за които Smart е прекалено малък или просто твърде скъп. Автомобилът не се нуждае от много място за паркиране, икономичен е и предлага пространство за четирима души, дори и за малко багаж.

Особено препоръчително е представеното през 2003 г. шесто поколение на модела. В сравнение с предшествениците си той порасна най-вече по отношение на вътрешното пространство. Дългият само 3,4 м дребосък впечатлява с доброто съотношение полезно място – цена. Единственият предлаган двигател е трицилиндров с обем един литър и мощност 58 к.с. Средно изразходва 5,5 литра бензин на 100 км. Застрахователните премии също са изгодни.

На пазара за употребявани автомобили цените му са ниски. Произведен през 2004 г. модел Cuore 1.0 Plus се търгува за около 3500 евро, а по-богато обзаведената версия 1.0 Тор се котира с 500 евро повече. Към по-стари превозни средства не би трябвало да се проявява интерес – при тях статистиката на организацията за технически надзор Dekra е установила прекалено голям дял на дефекти.

Плюсове
  • къса каросерия с добра видимост
  • динамична управляемост при сервоуправление
  • лесно обслужване
  • малък радиус на завиване
  • по избор с две или четири врати
  • ниски разходи за поддръжка
  • икономични еднолитрови двигатели (от 1999 г.)
  • задоволително серийно оборудване (вариант Тор)
Минуси
  • недостатъчно място на задните седалки
  • малък багажник
  • посредствен комфорт на окачването
  • слаба спирачна уредба
  • няма ESP
  • непрецизно включваща скоростна кутия
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » дефектна осветителна инсталация
  • » смущения при електрооборудването
Препоръчвани двигатели

Еднолитров бензинов с 55 к.с. (до 2003 г.) Достатъчно темпераментен трицилиндров двигател с разходни стойности около 6 л/100 км.

Еднолитров бензинов с 58 к.с. (от 2003 г.) Звучащ дрезгаво, но спонтанно реагиращ трицилиндров агрегат. Разход около 6 л/100 км.

История на модела

1999 Пето поколение с еднолитров трицилиндров агрегат (55 к.с.), като опция се предлага ABS и сервоуправление.

2003 Шесто поколение с модифициран трицилиндров двигател (58 к.с.).

2006 Лимитиран модел Cuore blu с климатична инсталация и сервоуправление.

Коментари

nikola remi
здравейте. карам лимитираната серия дайхацу куоре 2006 година, с топ обурудването за модела и автоматични скорости. освен ABS, автомобилчето притежава и ESP. моите впечатления: отлична инжинерна мисъл при разпределение на вътрешното пространство ! - отвътре колата е по удобна и широка от тойотата приус, от която също имам преки впечатления. отличен двигател - 1.0 л. , от който са извлечени 71 коня - тоест отлично съотношение купе - двигател. - бързо ускорение / с лекота поддържа набраната скорост / ефективна икономичност и динамика. висока проходимост и маневреност за класа си. окачване: много добър баланс - достатъчно меко при дълъг път осигуряващо изненадващ за мен комфорт, с тенденция към втвърдяване когато е необходимо - влошаване на пътните условия, както и градско каране по неподдържана настилка. отлична поносимост към дупки - след дълга експлоатация - непокътната ходова част. поддръжка: добре работещ официален сервиз /впечатления за София/. избор на части и консумативи в магазините за авточасти, евтина поддръжка с минимални средства заради здравият двигател, ходова част и липсата на гниене - основно консумативи. забележките ми към колата: 1) тънки врати и ламарина - голямото вътрешно пространство е решено за сметка на дебелината на вратите и ламарините, което е компромис със сигурността. това е компенсирано в немалка степен от сегментирането на купето така, че да отведе евентуален удар далеч от пътниците, както и от доброто разпределение на въздушните възглавници. дано, ама надали. съвет: не е добре да се изпробва. едва ли ще можете да споделите впечатленията си впоследствие. споделям това, защото пъргавината и бързината на колата би могла да изкуши по неопитните шофьори. 2) малкият размер на гумите. наистина, това прави поддръжката още по - икономична, но влошава впечатленията от иначе доброто окачване на колата. общи впечатления от експлоатацията: това е най - добрата градска кола на българския пазар. преди покупката и от магазин дълго тествах сходните модели в този клас. колебанието ми беше между фолксваген поло и това дайхацу куоре, при почти еднакви цени от магазин. спечели дайхацуто заради комбинацията от невероятната си здравина, простор на купето и удачното съчетание на екстрите, които притежава. седем години след покупката - възхитен съм от тази машина.

comments powered by Disqus