Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta

18
18
2571730639
Туит

Четвъртото поколение на успешния европейски модел на Ford е на пазара от 2008 година. Като външност то няма нищо общо с предшествениците си

Fiesta е най-важният и най-продаваният модел в гамата на Ford след компактния Focus. Четвъртата генерация се появи на бял свят в края на 2008 година и о отношение на дизайна е доста по-динамична от по-семплия, но и предлагащ доста по-добра видимост от мястото на водача предходен модел. Въпреки този недостатък последното издание е най-успешното в историята на Ford Fiesta и може да се похвали с отлични резултати в статистиката на Dekra. Заедно с последния фейслифт в гамата бе добавен и нов трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор

Двигател: Гамата от бензинови двигатели започва от доста мудния 1,25-литров вариант с 60 к.с. и достига до темпераментния 1,6-литров мотор със 134 к.с., а двете дизелови предложения имат мощност 75 (1.4 TDCi) и 95 к.с. (1.6 TDCi). Във версията Econetic разходът на последния се ограничава до изключително впечатляващите 3,7 л/100 км. Друг икономичен вариант е Ford Fiesta 1.4 LPG, пригоден фабрично за работа с пропан-бутан. Автоматичната предавателна кутия с четири степени се предлага само в комбинация с нормалния 1.4

Каросерия: Дългият 3,95 метра малък модел на Ford успява да предложи достатъчно простор за максимум петима пътници и 295 литра багаж, а след сгъване на задния ред седалки обемът нараства на 979 литра. Двете задни врати, улесняващи достъпа на пътуващите отзад обаче се предлагат допълнително. Вследствие на високия долен ръб на прозорците, силно скосеното челно стъкло и малкия заден прозорец, видимостта от мястото на водача е доста ограничена и прави наличието на сензори за паркиране крайно препоръчително

Изработка: Въпреки че на места в интериора могат да се открият и доста евтини материали, качеството на изпълнението създава много добро общо впечатление

Безопасност: Като изключим предлаганите само срещу доплащане странични въздушни възглавници, Ford Fiesta раполага серийно с всички важни системи за безопасност

Ходова част: В тази област европейските модели на Ford отдавна си извоюваха челно място, което Fiesta защитава достойно със своето прецизно и леко поведение на пътя, високо ниво на активна безопасност и мощни, издръжливи спирачки. Много положителен е фактът, че комфортът на возене не страда за сметка на динамиката и моделът предлага приличен комфорт дори на по-дълги отсечки

Кой двигател ви препоръчваме

Базовият бензинов мотор с 60 к.с. е твърде тромав и подходящ само за пътуване на кратки разстояния - по-добър определено е двигателят със същата кубатура и мощност 82 к.с. Значително по-впечатляващи като баланс от качества са версиите на Ford Fiesta с по-мощните бензинови двигатели и мощните и много добри като маниери на работа дизелови агрегати, създадени в сътрудничество с PSА

Спецификации на двигателите на Ford Fiesta
Кой тип каросерия да изберете

Версията с две (доста дълги и неудобни в тесни паркинги и гаражи) врати е много динамична на външен вид, а силно изнесените назад средни странични колони подобряват малко видимостта. Обзорът от мястото на водача в посока назад е по-ограничен при варианта с четири врати, който обаче е доста по-удобен и практичен при семейна употреба

От коя година да е моделът

Ако не търсите някакъв специален, по-късно представен вариант, можете спокойно да се насочите към модел Ford Fiesta от първата серия преди фейслифта.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Ford Fiesta се предлага серийно с ESP и пет въздушни възглавници, а от ниво Trend нагоре част от оборудването са и бордовия компютър, електрозадвижваните прозорци и централното заключване.

Каква е цената

На пазара има достатъчно предлагане на този модел, а мощните дизелови варианти не струват много повече от останалите. Базовите бензинови версии са подходящи за града и кратки пътувания.

Цени на Ford Fiesta в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Както и миналата година, актуалното издание на Ford Fiesta демонстрира върхови резултати в своя клас. Рядко срещани нередности са течовете на масло от амортисьорите, които могат да се отразят негативно на поведението на пътя. Иначе Fiesta радва собствениците си и механиците на Dekra с отлична техническа надеждност

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Kater
Много ме изненадват някои от коментарите тук. ...дори новата Фиеста от 2008 е по чуплива?!? Карал съм хиляди километра и от двата модела. Фиеста МК6 е много добър автомобил особено с двигател 1.4 бензин или дизел. Да има забележки, но те са минимални. Единственият сериозен недостатък е високият разход на гориво за този клас автомобили при бензиновия двигател. 7-8 среден разход не е приемлив, дизеловата версия е пълен антипод на безина, шумна и мудна /особено при потегляне/, гъвкава в средни обороти и безсрамно икономична 4-4.2 на 100 км, при разумно каране. Относно \"новата\" МК7 Фиеста, каквото и да кажа, ще е малко. С леки забележки по отношение на сглобката от завода в Кьолн?!??/лесно поправими, но дразнещи/ и никакви забележки от испанската Фиеста /обикновено тази с 5 врати се прави във Валенсия/. Единствени забележки: лоша видимост назад, проблеми с крушките до 2011-за щастие са покрити от заводската гаранция, не толкова просторна на втория ред седалки както предишният модел, дизеловият двигател е някак по муден въпреки двата коня в повече, странни шумове при версията с автоматичен климатик от централната конзола, твърде дългите врати при 3 вратата версия, понякога създават неудобство при паркиране. Плюсовете са много, много повече, но основните са: в пъти по добро пътно поведение и управление спрямо МК6 / а тя беше една от най добрите/, много качествени материали в интериора, в пъти по-обезшумена от предходния модел,по-големи и удобни седалки, интуитивни и изключително удобни уреди и прибори по таблото,много по-добри и икномични бензинови двигатели. Моят избор и препоръка е 1.4 бензин,почти 100к.с. с нормален а не автоматичен климатик, купе с 3 врати и по възможност с 15\" а не с 16\" джанти. Средният разход след отпушването на мотора е 5.6/100 при безмилостно каране. Дефекти за две години 1 изгоряла крушка, моментно свирене на лагера на съединителя/изчезна само след 600-700 км/.

Анонимен
Търся двигател , за FIESTA 2003 1.25 бензин !

К.В.
5 години и 63000 км с фейслифта от 2006 г. ремонти - изгоряла запалка на 3600км, на около 22 000 сменен ( вероятно) горивомер, 32-33 000 - изгорели почти едновременно леви и десни къси светлини. След това още две смени на крушки поради факта, че сложих такива с по-голяма светлина и къс живот. Като цяло, нито лев за ремонт през тия 5 години, с изключение на няколко лева за крушки. Харесва ми управлението и надеждността. Слаби страни - изработката не е толкова качествена, окачването е сравнително твърдо, а разходът на гориво( 6.7 на сто средно за 45000 км) е на средно ниво, както и динамиката на 75 к.с. мотор. Вече е време да я сменям с новата. Надявам се, това да стане скоро.

ivanov
Не се смейте-карам моделът от 1989г. и до преди 1-2 години като махнем ръждата нямам никакви оплаквания.Малко спирачки,малко гърнета(верно духа си ги)и толкова.Двигателчето от 1.1 е направо супер-шумно е като дизел,но пък верно като куче.Дори и днес не доливам масло-направо сменям.Просто не харчи. С малкия змей съм вдигал до 160 на магистралата преди 2 год.Просто за 21 годишна кола и дойде времето.Да бъда честен ако днес ми предложат тази кола,нова изобщо няма да се замисля. Сега остана от Форд да помислят и з комисион за рекламата,но смейте се-не смейте аз си бях честен.

muncho
Abre Viktore,kola s 1,1 i mu se struvalo 4e mnogo har4i.To4no tolkova si har4i i po knijka ama nqma koi da 4ete. ina4e s kolelo razhoda e nula.

Анонимен
Споко Викторе всичко ще се оправи. Все пак колкото и хубава да е една кола, рано или късно заприличва на ФОРД

Просто някой
Викторе - ти какво очакваш за 1000 лева кола на 16 години - пак добре че се движи.

Виктор
Притежавам Фиеста МК3 1995г. Взех я за 1000 лева. Като начало не съм доволен от разхода. 7 литра е много за 1.1 мотор. Второ: ръждата - цялата е ръждясала, има проблеми с оборотите доста време си троших главата за да ги оправя. Харчи масло, д-ля е шумен и тракащ като нецентрован дизел. Няма никаква мощност. Въпреки всичките тези недостатъци за първа кола е добре.:)

Анонимен
Този форум се напълни със тесни специалисти. На единият му пречили многото скоростти, тук 4-та я прескачат.

diva1000
в градско забравете за 4 скорост.От 3та с много гас направо на 5.

Мишо
Прекрасен автомобил, дори новата Фиеста (от 2008 насам) е по-некачествена и по-чуплива от това поколение (2002-2008).

анонимен
имам форд фюжън 1.4 TDCI на 90 000 км. не е регистриран продавам го ако някой се интересува 0896412382 иво

FIKTA AUTO
карам 1,4 тдци уникален автомобил,минах 43000км за една година супер икономичен и ефтин за подръжка,в момента го продавам 4е си взех новия модел,въобще не ми се разделя с нея

Илия
Форд Фиеста-2005 г,-1,4 ТДИ -железен автомобил-разход под 5 л/100 км с климатик на дълъг път !

Ясен
Искам да попитам - автоматиците добри ли са? Кой мотор се предлага като автоматик?

Ясен
В момента избирам между такава Фиеста и Стило като съм повече за Форда. Чудя се дали да избера преди фейслифта от 2005 или след?

Нинков
Форд Фюжън1.6-100 к.с. 2003 г. 35,000км. много добър старт на светофарите, експлузивен, добър просвет, на хубав път няма грешка, иначе твърда возия, разход около 7 - 7,5, къси предни седалки.

дани
Форд Фюжън 1.4 - 80 к.с. 2008 г., слаб и с висок разход двигател,много шумове от купето и от предните врати,липса на кора предпазваща двигателя,постояно е мръсен,неудобни седялки,шум от скоростната кутия,неприцизно включване.

comments powered by Disqus