Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Carisma

12
12
2571733546
Туит

Mitsubishi Carisma е непознатият брат-близнак на Volvo S40/V40, при който липсват много качества, характерни за шведския модел: имидж, известност, харизма.

Този недостатък не превръща модела на Mitsubishi в лош автомобил, но едва ли някой може да твърди, че той е забележим. Ако търсите надеждно и безпроблемно возило, можете да разглеждате Carisma като скрит фаворит.

Доброто вътрешно пространство, солидната техника и надеждните мотори са най-характерните черти на модела. Mitsubishi се числи към пионерите на директното впръскване на горивото с дебютиралия още през 1997 г. двигател GDI.

Проблемните места в предлагания като седан и хечбек модел са в недостатъчно стабилната спирачна система и в недоброто оборудване за безопасност. Благодарение на слабото търсене цените се движат на ниски нива. Бензиновите модели след фейслифта от 1999 г. с пробег от около 50 000 км струват около 7500 евро, а турбодизелите се търгуват с 1500 по-скъпо.

Плюсове
  • » висока степен на надеждност
  • » безпроблемно пътно поведение
  • » добро пространство в каросерията
  • » ниски експлоатационни разходи
  • » икономичен турбодизелов мотор
  • » бензинови мотори с нисък разход
Минуси
  • » отслабване на действието на спирачките
  • » некачествени материали в интериора
  • » лош комфорт на возене с пълен товар
  • » тропане от окачването по лоши пътища
  • » непълно оборудване за безопасност
Типични повреди
  • » дефектни носачи на предната ос
  • » ускорено износване на спирачките
  • » неизправности в светлините
Препоръчвани двигатели

1,6-литров бензинов със 100 к.с. Достатъчно мощен и приемливо икономичен четирицилиндров мотор. Разход около 9 л/100 км.

1,9-литров дизел със 102/115 к.с. Икономичен дизел с достатъчно тяга и достатъчно спокоен ход. Разход около 6 л/100 км.

История на модела

1995 Дебют на модела Mitsubishi Carisma като хечбек (в кооперация с Volvo).

1997 Нов бензинов двигател GDI с директно впръскване на горивото и нов турбодизел DI-D с 90 к.с. Въвеждане на версията седан.

1999 Фейслифт, нова предница.

2002 Лека преработка на модела.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари

Анонимен
по добре бензинова, дизела е френски и ще береш ядове

fen
dizeloviq dvigatel za koito se interesuva6 e na RENAULT i e jelezen mnogo korav i ikonomi4en s otli4ni tehni4eski harakteristiki. Uspeh : )))

Aнонимен
karizma 1.9 tdi 1999 god nqkakvi saveti za neq

:(
Коментарите, посочващи недостатъците на водородните технолофии се трият!

Ачо
Успех на Любчо Георгиев,дано наистина да открие някой, който да финансира проекта му! Успех!!! А мотора къде е тестван - лаборатория или експлоатационни условия???

Ивайло Пелов
През 1984 правих опит с такъв двигател и знам за какво става на въпрос,но тук да направиш нещо е мисия невъзможна.Има разли4ни роторни двигатели,незнам вашият какъв то4но е,но Ви пздравявам с това което сте направили.Успех!.

Любчо Георгиев
Вече съществува двигател от ротационен тип който по-добре от всички споменати до тук може да ползва водорода като гориво, като от обем 1500 см3 да постигне мощност от 200-з00 к.с..Двигателят е патентован от мое име в патентното ведомство на България. За съжаление у нас не мога да намеря производител.Все пак не губя надежда да създадем първия чисто български автомобил.

Ивайло Пелов
Става въпрос за разли4ен на4ин на преобразуване на енергиата в механи4на.Това открива нови хоризонти и по-голямо КПД.

???
:(

петър
Това е нмого добре .Но можете ли да дадете по -подробна информация за принципа на работа на различните видове двигатели.

anabol4ooo
mn hybavo bravbo!!!!

Ивайло Пелов
Бъдещето е на роторно-водородни двигатели с вътрешно горене.

comments powered by Disqus