През 1966 г. компанията прекратява дейността си, но собствениците запазват правата на името на компанията
Съдбата на Touring Superleggera невинаги е била благоклонна към компанията от Милано. Основана през 1926 г., фирмата започва бързо да набира скорост и да се развива успешно. През 1930 г. идва първата разработка на базата на Alfa Romeo 8C Milanese. А след това тръгват един след друг автомобили, които са базирани на модели на BMW, Alfa Romeo, Maserati, Lamborghini, Aston Martin, Bristol, Pegaso, Fiat, Osca, Autobianchi Primula, Auto Avio Costruzioni, Hudson и Sunbeam.
През 1966 г. компанията прекратява дейността си, но собствениците запазват правата на името на Carrozzeria Touring. Марката е възродена през 2006 г. За осем години италианците са показали пред света шест модела, включително и тези на базата на Mini и Gumpert. Изненадващото е, че в този списък не фигурира италианската марка Ferrari. Този пропуск вече е отстранен. Вече можем да се наслаждаваме на Ferrari F12berlinetta Lusso от ателието Touring.
Ако дължината на Ferrari F12berlinetta не надвишава 4618 мм, след намесата на ателието Touring Superleggera автомобилът с две врати достига 4692 мм. Широчината на новия автомобил е също по-голяма: 2080 мм срещу1942 мм. Накрая, купето Lusso е и по-високо - 1288 мм срещу 1273 мм.
По-голямото купе Lusso от Touring е и по-тежко с 15 кг от донора (общо - 1645кг). Но това не оказва никакво влияние на динамичните характеристики на автомобила: до „сто” купето ускорява за същите 3,1 секунди и развива една и съща максимална скорост от 340 км/ч..
Като цяло, специалистът по каросерии от Милано има специални отношения с Ferrari. Сътрудничеството между двете компании започна през 1948 г. с Ferrari 166 Mille Miglia, който е базиран на първия сериен автомобил от Маранело - Ferrari 166 Inter. За тази нова разработка екипът от художници решава да избере като база купето Ferrari F12berlinetta.
Веднага впечатлява дизайнът – заоблени форми отпред и отзад, както и хоризонталните линии от двете страни, произтичащи от огъването на предните калници. Освен това, с изключение на фаровете и задните светлини, новият автомобила няма нищо общо с донора. Дори очертанията на линиите на прозорците.
Интериорът е променен в по-малка степен. Вътре ще намерим по-скъпа кожена тапицерия, лога и указателни табели.
Каросерията е изцяло заимствана от F12berlinetta. Това е е пространствена алуминиева конструкция от 12 различни видове сплави, някои от които се използват първи път в автомобил. В изпълнението на Lusso от Touring са широко използвани въглеродни влакна: от карбон са предният капак (без технологията Aero Bridge), предната броня, страничните прагове, дифузьорът и капакът на багажника.
Що се отнася до техническото съдържание, то е изцяло заимствано от оригиналния автомобил, включително V12 6,3 със 740 конски сили, преселективна роботизирана трансмисия F1 и електроуправляем заден диференциал E-Diff.
От новия модел ще бъдат направени само пет екземпляра.