Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT: Новото издание на спортното купе

04.03.2014 14:20

Audi представи новото TT на автомобилното изложение в Женева.

Връхна точка на Audi TT е виртуалния кокпит, който обединява цялата информация в един напълно цифровизиран инструментален блок – централният монитор MMI ще отпадне в бъдеще.

Новото Audi TT с два режима на кокпита 

Дигиталното табло на Audi TT е с размер 12,3 инча. Водачът на новото поколение спортни автомобили има избор при експониране на измервателните уреди, според предпочитанията си може да избира между две възможности. По данни на Audi, в класическия вид на преден план са изнесени скоростомер и оборотомер като кръгли инструменти. В режим на "инфотейнмънт" инструментите са по-малки, а площта на навигационна карта е доста по-голяма.

Почти всички функции на информационно-развлекателна система могат да се управляват от мултифункционалния волан с хромирани елементи. Като втора възможност за управление е терминалът MMI, разположен на централната конзола. Тук водачът може да се разхожда из "MMI-тъчскрийна", като избира менюта и карти, включително се предлага и функция за мащабиране. В бъдеще централният контролер ще бъде заобиколен само от два, вместо от четири бутона.

Вентилационни отвори като контролна единица


Другата новост, която Audi е модернизирал в новото ТТ, са трите кръгли вентилационни отвори. Те сега служат като управляващ блок на системата за контрол на климата и подават информация на малките дисплеи в средата. Централно под въздушните отвори са позиционирани други бутони като например този за аварийните светлини.

Но спортният автомобил не е истински спортен автомобил, ако няма съответните спортни седалки. Тук пътниците на новото Audi TT ще се разполагат удобно в дълбоките кожени кресла с подглавници. Облегалките на спортните седалки S могат да се регулират пневматично.

Audi TT е повече еволюция, отколкото революция


Audi е доразвил съвсем малко дизайна на TT. Както показват първите скици, ТТ ясно е ориентиран към Audi Allroad Shooting Brake, който компанията показа на автомобилното изложение в Детройт в началото на 2014 година. 2+2 местният автомобил е с типичната Singleframe решетка, която е обрамчена от по-тесни фарове, които могат да бъдат Matrix или напълно LED. Четирите кръга на Audi в бъдеще ще бъдат върху предния капак. И отзад новото поколение на Audi TT ще се идентифицира с тесни светлини. Допълнителния натиск на задната ос се осъществява от изваждащия се спойлер, скрит в задната част.

Междуосието става по-дълго, надвесите са по-къси. Вълшебната дума е "модулна напречна конструкция". Това позволява на спортистът от новото поколение да запази почти същите размери (4,20 м дължина) и въпреки това да може да предложи повече пространство в интериора. Обема на багажника трябва да е повече от 300 литра, със сгънати задни седалки достига дори и 750 литра.

Новото Audi TT с по-малък разход и по-леко


И в новото поколение на спортните модели Audi държи на абревиатурите TTS и TT RS. Технически спортните модели са запазили старт-стоп системата и регенериране на спирачната енергия, използвано е Quattro-задвижване на всички колела. Като цяло, двигателите са станали по-икономични и стойностите на CO2 по-ниски. Базисният двигател 1.8 TFSI генерира 180, вместо 160 к.с., петцилиндров топмотор с 380 к.с. ще допълни гамата двигатели. Нов е също така TDI със 184 к.с. Благодарение на използвания алуминий, теглото е редуцирано.

Коментари
comments powered by Disqus