Audi TT ще претърпи минимални стилистични промени за моделната 2011 година и ще получи двулитровия TFSI на групата във версията с 211 к.с.
Новият двигател, който ще се предлага както за купе модификацията, така и за кабриолета, ще генерира 211 к.с. и 350 Нм въртящ момент (в диапазона от 1600 до 4200 об./мин). Това е с 11 к.с. и 70 Нм повече спрямо предходната версия с аналогичен двулитров мотор, благодарение на което TT от моделната 2011 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди при максимална скорост от 245 км/ч и разход от 6,6 литра (CO2 154 г/км).
Горепосочените данни са за версията с механична скоростна кутия, но Audi ще предлага като опция шестстепенната S tronic с двоен съединител, както и патентованата система quattro. При тази конфигурация класическото упражнение ще се изпълнява за 5,6 секунди.
Гамата двигатели на TT от моделната 2011 г. включва още два четирицилиндрови варианта – 1,8-литровият TFSI (160 к.с. и 250 Нм) и двулитровият TDI (170 к.с. и 350 Нм), който стандартно се предлага с quattro системата.
Визуалните промени по обновения TT засягат предната броня с уголемени въздуховоди, радиаторната решетка и дванайсетте светодиода за дневните светлини на всеки един от фаровете (вероятно в близко бъдеще „гирляндите“ на Audi ще окупират цялата предна броня). В задната част впечатление правят модифицираните стопове, масивните накрайници на изпускателната система и по-големият дифузор. Представителите на моделната 2011 г. са с два сантиметра по-дълги от своите предшественици (4187 мм), а досегашната цветова палитра са добавени четири нови лакови покрития - Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red and Dakota Gray.
По-мощните модификации TTS Coupe и Roadster ще получат нова радиаторна решетка, комбинирана с хромирани въздуховоди. Върховият TT RS ще остане идентичен с настоящия модел.
Обновеният TT ще дебютира на автомобилния салон в Лайпциг по-късно този месец. Базовата цена за 1,8-литровия модел в Германия е 30 200 евро.