Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT Roadster е новият открит спортист

25.09.2014 16:25

Двуместният автомобил ще се продава за 37 900 евро

Audi щурмува автомобилното изложение в Париж с новия си TT Roadster. Откритият двуместен автомобил ще се продава за 37 900 евро. Топ моделът е мощният 310 к.с. Audi TTS Roadster.
На автомобилното изложение в Женева през март Audi представи третото поколение на ТТ. В Париж следва вариантът Roadster, който, както знаем, не би могло да бъде другояче, освен визуално и технически да наподобява закрития си побратим.

Четирицилиндровите компресорни двигатели намират приложение както при купето, така и в Audi TT Roadster, които напълно отговарят на екологичния стандарт Eвро 6. Бензиновият вариант на открития спортен автомобил е 2,0 TFSI, чиято мощност в Audi TT Roadster възлиза на 230 к.с. и въртящ момент от 370 Нм.

За 4,9 секунди Audi TTS Roadster катапултира до 100 км/ч

Производителят на високия клас автомобили залага в TTS Roadster на двигателя TFSI с оптимизирана мощност. В топ модела водачът ще може да разчита на 310 к.с. и 380 Нм. С тази мощност той ще спринтира до 100 км/ч за по-малко от пет секунди. Ускорението завършва на ограничената максимална скорост от 250 км/час.

2,0 TFSI е куплиран стандартно с шестстепенна механична скоростна кутия. За тези, които предпочитат автоматичните трансмисии, има опция от шестстепенна автоматична. Старт-стоп системата присъства вече серийно във всички версии.

С дължина от 4177 мм и широчина 1832 мм Audi TT Roadster е малко по-тесен и по-къс в сравнение с размерите на своя предшественик. За разлика от външните размери колесната база е 2505 мм или с 3,7 см по-дълга, което от една страна води до повече вътрешно пространство, а от друга по-ниско окачване. На височина спортният автомобил е 1355 м, което видимо е повече от високото (1353 м)  купе.

Само за 10 секунди открит или закрит 

Мускулести рамене, широки арки на калниците, четири кръга на капака на двигателя и изчистена линия на изпълнението характеризират визията на Audi TT Roadster, който може да бъде лакиран в единадесет различни екстериорни цвята. Мекият покрив – изцяло от алуминий, магнезий, стомана и пластмаса, визуално изглежда отделен от тялото. Той може да бъде поръчан в различни цветови нюанси (включително черно и титаниево сиво) и тежи само 39 кг,  което значи, че е по-лек с 3 кг от предшественика си. Като цяло, нетното тегло на Audi TT Roadster (без водач) е 1320 кг, което е с 15 кг повече в сравнение с купето.

Двата електрически мотора трансформират Audi TT Roadster в открит или закрит спортен автомобил точно за десет секунди. Тази трансформация е възможна при скорост от 50 км/час. С натискането на един бутон мекият покрив се сгъва в Z-образна форма и се скрива в алуминиева кутия, която не намалява 280-литровия обем на багажника. Стоманеният ролбар ясно се откроява без покрив.

Виртуален кокпит в новия Audi TT Roadster

Спортният режим на управление в Audi TT Roadster се гарантира от електрически изтеглящия се спойлер от капака на багажника. Както и при купе варианта, накрайниците на ауспуха са в рамката на дифузора. За спортно усещане откритият двуместен може да се зарежда, без да се развива капачката. Audi TT Roadster с 2,0 TFSI и 2,0 TDI е обут със 17-цолови алуминиеви джанти, а TTS Roadster с 18-цолови.

В хода на смяна на поколенията Audi оборудва Roadster, както и купето, с дигитален инструментариум - наречен виртуален кокпит. Посредством MMI (Multi Media Interface) работата на инфотейнмънт системата е облекчена с гласово управление.

Кръгли вентилационни отвори с вградени контролни функции и климатикът осигуряват същия уют както в купето. Пътниците седят в спортни седалки с интегрирани подглавници. S спортните седалки на Audi TTS Roadster стандартно са оборудвани с още по-мощни, пневматично регулируеми страници.

Audi TT Roadster стъпва на пазара в началото на октомври, заедно със старта на изложението в Париж, TTS ще се появи през 2015 г. Audi TT 2,0 TFSI стартира с цена от 37 900 евро.

Коментари
comments powered by Disqus