В периода от 2015 до 2019 г. ще бъдат вложени 24 милиарда евро, което е с два милиарда повече, отколкото планираното преди година
С разширяване на прозводствените мощности, в това число в Мексико и Бразилия, модернизация на заводите в Германия, моделната гама ще бъде увеличена до 60 модела на основата на новите задвижващи системи, такива са ключовите задачи пред Audi заяви шефът на компанията Руперт Щадлер. В периода от 2015 до 2019 г. ще бъдат вложени 24 милиарда евро, което е с два милиарда повече, отколкото планираното преди година.
A7 Sportback h-tron quattro с пет врати с горивни клетки е последният пример за ръста на възможностите на компанията. Директорът по техническото развитие Улрих Хакенберг преди дни потвърди: «Веднага можем да пуснем модела на конвейера, ако развитието на водородната инфраструктура стане оправдано».
Подразделението Audi Exclusive представи свежа разработка: комби RS6 Avant. Що се отнася до техниката, то не се отличава от серийното, но е украсено със стилов пакет с детайли от карбон, оригинални черни леки джанти, матов сив цвят на каросерията и контрастни жълти шевове в салона.
Щадлер постави акцентите: особени усилия в развитието на моделите от сегментите C и D, както и разширяване на фамилията Q (от «единица» до «деветка»). Междувременно стана известно, че Q1 ще тръгне на конвейера в Инголштадт през 2016 г. В сферата на иновациите шефът на компанията подчерта приоритетите така: електрически системи за задвижване, комуникации, леки конструкции (материали). Немците разказаха, че инвестициите ще бъдат вложени не само за оборудване, изследвания и разработки, но и в човешките ресурси. През изминаващата година в Германия компанията е назначила 3000 нови служители, и през следващата разширяването на щата ще продължи. Освен това 700 перспективни млади хора ще получат специална подготовка в компанията.