Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещият Fiat 124 Spider издебнат без камуфлаж

02.10.2015 14:21
Бъдещият Fiat 124 Spider издебнат без камуфлаж

Дори в крайна сметка да не получи това име, той ще бъде наследник на знаменития си предшественик си

Италианският братовчед на Mazda MX-5 е сниман за първи път без маскировка. Условно бе наречен 124 Spider, дори в крайна сметка да не получи това име, той ще бъде наследник на знаменития си предшественик си.

Четвъртото поколение на MX-5 трябва да благодари на Fiat, защото ако италианският производител не бе изкупил платформата на роудстъра на Mazda , не е сигурно дали японците щяха да продължат въпросната авантюра в тези трудни финансови времена. Всичко е добре, когато свършва добре; MX-5 ND се появи в края на лятото в дилърските центрове на марката и веднага установихме, че дъхът на неговата линия продължава да живее. Сега очакваме появата и на италианеца.

И със сигурност той няма да се забави, след като първите снимки на красавеца без камуфлаж, направени от Брайън Уилямс за Car & Driver, вече циркулират в мрежата. Първоначално роудстърът трябваше да се появи под марката Alfa Romeo, но сега вече е ясно, че ще носи емблемата на Fiat. И без значение под чия шапка: вече го нарекоха 124 Spider на името на известния кабриолет от 60-те до 80-те години, бъдещият роудстър очевидно ще обогати наследството му. Дизайнът на радиаторната решетка и погледната под "ъгъл" оптика (напомнят на 500X) изглеждат леко вдлъбнати в своите орбити, сякаш са много близо до оригиналния 124. Трябва да отбележим и рамката на предното стъкло със сив метал, един хромиран знак от прародителя.

Пилотската кабина по всяка вероятност ще прилича изключително много на тази на Mazda, кормилото също. Арматурното табло е по-изчистен вариант на MX-5 и със своя централен дисплей.

Ако вече почти знаем как ще изглежда автомобилът, остава въпросът какви двигатели ще задвижват бъдещия роудстър 124 Spider. Най-вероятен е моторът на Abarth 1,4 турбо (140-190 к.с- в зависимост от настройките). Говори се и за друг „горещ” мотор от Abarth, става дума за 1,7 турбо с мощност 240 к.с., монтиран в Alfa Romeo 4C и Giulietta QV. Каква точно ще  бъде мощността под капака на автомобила с ниско тегло, все още не е известно (базовата версия на MX-5 тежи под един тон и се задвижва от 1,5- литров двигател).

Остава с надеждата, че премиерата на бъдещия роудстър ще се състои през март на изложението в Женева.

Коментари
comments powered by Disqus