Под маскировката няма смисъл да търсим революционен външен вид
Новото поколение на седана Bentley Flying Spur има малък шанс да бъде представен до края на годината, но дебютът му по-вероятно да се случи през януари - март 2019 година. Нещо повече, компанията ще зарадва публиката и през тази година – очаквания родствения кабриолет Bentley Continental GTC. Седанът все още чака окончателния тест. Наскоро, за първи път след обичайните пътища камуфлираният прототип на Bentley Flying Spur бе издебнат на пистата Нюрбургринг.
Камуфлажът прави новия седан да изглежда като предшественика, но под маскировката няма смисъл да търсим революционен външен вид.
Двойните елипси на предните светлини и маскировъчните елипсовидни изпускателни тръби вече са напълно серийни.
Седанът предшественик - Flying Spur 2013 г., се счита за второто поколение, доколкото получи напълно нов дизайн на каросерията, а не само нови брони. Но платформата му все още беше Volkswagen D1 от модела Flying Spur 2005. Така че сегашният новобранец е първият в продължение на много години съвсем нов Spur, от върха до петите, след като е построен върху платформата MSB от последната Panamera.
Седанът трябва да придобие трикамерно пневматично окачване, активни стабилизиращи щанги, централен сензорен екран с диагонал 12,3 инча и други технологични новости от Volkswagen.
Британците ще предложат на клиентите си компресорен W12 6,0 TSI. При дебюта си през миналата година купето Continental GT той генерираше 635 к.с. и 900 Нм Ако седанът запази тези показатели, новото поколение на Spur веднага ще се равнява с предишната "гореща " версия W12 S и ще я надмине като мощност с 80 Нм.
При смяната на поколението купето Continental GT увеличи базата си със 105 мм. Ако Spur добави поне 100 ммо, тя ще достигне 3165 мм, с което моделът ще се доближе до големия седан Mulsanne (3266 мм на късата версия). Явно е увеличено пространството между предното колело и вратата.
В двигателната гама на Flying Spur ще има и по-проста версия с V8 4,0 агрегат. Мощността може да се сравнява с с осемцилиндровия Bentayge (550 к.с., 770 Нм). Това ще е забележителен скок напред в сравнение с предишните версии на V8 (507 к.с., 660 Нм) и V8 S (528 к.с., 680 Нм). Хибридната версия на Spur трябва да получи същите агрегати като модела Bentayga Hybrid, трилитров шестцилиндров турбо двигател с електрически мотор, които заедно генерират 462 к.с. и 700 Нм. По-късно не е изключено да се появи хибрид с осемцилиндров 4,0- литров мотор като от хечбека Panamera Turbo S E-Hybrid (680 к.с., 850 Нм).