Продажбите на марките BMW и Mini в страната скочиха с 39% до 48 869 единици миналия месец
Немският автомобилен производител демонстрира претенциите за луксозна марка №1в Китай, след като изпревари преките си конкуренти Mercedes-Benz и Audi.
Продажбите на Mercedes-Benz нараснаха с 35% на годишна база до 47 627 автомобила, а доставките на Audi намаляха с 6,9% до 46 166 броя .
Audi, дългогодишният китайски лидер в продажбите на луксозни автомобили, не успя да разреши размирния спор с дилърите за плановете си да пусне нова дистрибуторска мрежа. Разгорещените дилъри на марката отказаха да поръчат нови леки автомобили.
За първите четири месеца доставките на BMW са скочили с 18% до 191 697 бройки.
За да поддържа бързия растеж на продажбите, BMW планира да удвои производствения си капацитет в Китай до 600 000 леки автомобила през следващите пет години, съобщи миналата седмица немският вестник Handelsblatt.
Компанията също планира да разшири монтажните си мощности, така че да може да произвежда и електрически автомобили.
В Китай BMW има смесено предприятие за производство на автомобили с Brilliance China Automotive Holdings с равно дялово участие.