BMW ще предлага M5 и във версия с двойно предаване. Баварците обаче не обмислят такава с удължено междуосие.
Новата M5, базирана на F10 шасито, бе представена, макар и в предсерийната си версия, на автосалона в Шанхай. Окончателният вариант ще дебютира тази есен във Франкфурт, но промените по него ще бъдат минимални. Със сигурност за задвижването му ще отговаря 4,4-литровият V8 на X5 M и X6 M (в случая с 555 к.с. и 690 Нм) в комбинация с новата седемстепенна трансмисия на Getrag с два съединителя. Стандартно моделът ще се предлага със задно предаване, но баварците планират и версия с двойно.
Напоследък, с активизирането на пазара в Китай, интересът към петата серия с удължено междуосие нараства. Въпреки това тя няма да получи „екипировката“ на M5. „Ще запазим платформата с удължено междуосие за стандартните варианти на петата серия, които се продават в Китай. Не планираме M5 на тази база“, коментира неназован източник от BMW за Autocar.
Повече за BMW М5 може да прочетете тук, а новата реклама за петата серия - да видите в клипа по-долу.