Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M5 Touring: Повече място за динамика

09.01.2007 18:01

Със своя модел M5, BMW безспорно имат в гамата си една наистина забележителна спортна лимузина в производтвената си гама. Сега разполагащият с 507 к. с. двигател ще намери своето място и под предния капак на версията Touring и така допълнително ще разшири кръга от купувачите на модела.

Още при по-предишното поколение на петата серия, BMW пусна на пазара M-модели, базирани на петата серия и както по всичко личи, идеята е била най-меко казано добра... От началото на лятото М5 вече ще може да бъде поръчан и под формата на спортно комби.

За задвижването на модификацията Touring се грижи познатият от лимузината десетцилиндров атмосферен двигател с работен обем пет литра, мощност 507 к. с. и максимален въртящ момент 520 нютонметра. За разлика от лимузината обаче, Touring предлага гъвкаво багажно пространство с обем между 500 и 1650 литра, а допустимият прикачен товар е 1800 килограма. Няма нужда да коментираме специфичната мощност на автомобила от 3,7 килограма на конска сила... 

Вълк в овча кожа

Така комбито се ускорява от място до 100 километра в час за 4,8 секунди, а максималната скорост по традиция е ограничена по електронен път до 250 км/ч. Разходът на гориво се очаква да бъде средно около 15 литра на 100 километра, но това надали е най-важното при подобен автомобил...

Към традиционният дизайн на „обикновената” BMW пета серия в изпълнение Touring са добавени някои дискретни промени: предната броня, праговете, миниатюрните отвори в предните калници, заднат престилка и ауспуховата система с четири накрайника имат за цел да намекнат, каква всъщност е истинската природа на сравнително послушното на пръв поглед комби. 19-цоловите колела са обути с гуми с мерки 255/40 отпред и 275/35 отзад.

Под опаковката са направени сериозен брой доработки, с цел базовият модел да може да понесе чудовищната мощ и следствията от нея. Специално за целта са пренастроени както окачмването и кормилната уредба, така и системата за стабилност на пътя DSC. Доста работа е свършена и поподобряването на устойчивостта на каросерията на усукване, като в тази връзка са направени специални напречни усилвания на дъното между страничните прагове и в областта на багажника. Електронно управляваното окачване и блокиращият се диференциал отзад се грижат за оптимално поведение на пътя и задоволително сцепление..

Интериорът на Touring се отличава с щедри кожени тапицерии, новата система i-Drive с осем допълнителни помощни бутона, М-волан с планки за смяна на предавките, М-циферблати на приборните уреди, специални апликации и други специфични детайли.  Двете външни места на задната седалка могат да бъдат поръчани и с отопление, а подготовките за поставяне на детско столче Isofix са серийни.
M5 Touring е с около 2500 евро по-скъп от лимузината на М5, а продажбите започват в края на май.

Коментари
comments powered by Disqus