Моделът ще има три версии - Modena и Trofeo с битурбо V6 и електрически вариант Folgore
Първото поколение на Maserati GranTurismo излезе на пазара преди 15 години и още с появата си се превърна в един вид класика - неподвластният на времето дизайн и неповторимият дух на този автомобил го превърнаха в явление в света на спортните автомобили, а фактът, че дори наследникът му продължава почти в същия дизайнерски стил - промените по оформлението са по-скоро ретуши на основата на досегашната каросерия, като са добавени по малко мускули тук-там по и без друго атлетичното телосложение на купето.
Modena и Trofeo ще се задвижват от битурбо V6 с работен обем три литра, който е собствена разработка на Maserati, за разлика от досегашния V8, който беше дело на Ferrari. Двете версии ще разполагат съответно с 490 и 550 конски сили, планирани са и още по-мощни изпълнения. Ще има и наследник на откритата версия GranCabrio. Най-бързата модификация ще развива 320 километра в час и ще се ускорява от място до 100 километра в час за 3,5 секунди. Електрическият вариант Folgore от своя страна е първият електромобил в цялата история на марката.
Багажникът вече побира 310 литра, а интериорът ще бъде тайна до началото на идната година - от Maserati обещават изключително изискан дизайн, първокласни материали и head up дисплей като опция. Седалките са с 2,4 см по-близко до земята оттпреди, с толкова е намалена и общата височина на каросерията .Ръководител по създаването на проекта е Сандро Бернардини, който има дълъг опит в създаването на расови спортни машини и преди Maserati работи дълго време в Mercedes-AMG.