Спортният модел ще се отличава визуално от BMW Серия 8 с типични М-характеристики
BMW възражда Серия 8 в края на 2018, след което година по-късно се очаква М8 да стъпи като нов топ модел с повече от 650 конски сили и задвижване на всички колела.
Новото BMW Серия 8 е официално потвърдено, чиято студия бе представена топ серията във Вила д’Eсте 2017. В края на 2018 BMW Серия 8 стартира като купе с две врати и кабриолет с мек сгъваем покрив, в програмата има дори и Gran Coupé с четири врати. Връхната точка на старата серия бе BMW M8, което ще рестартира през 2019.
В рамките на 24-часовото състезание на Нюрбургринг новото BMW M8 ще дебютира в активна надпревара като прототип, с който BMW начерта стратегията на Super BMW. И с това вече се знае в какво посока ще тръгне Super BMW, защото наред със стандартната версия, баварците искат да пуснат модела като BMW M8 GTE в 24-часовото състезание в Льо Ман, чийто първи старт ще бъде през януари 2018.
BMW M8 стъпва със 650 к.с.
Но да се върнем към серийния M8, който отново залага на представената задвижваща техника с новото M5. Да речем, че M8 със сигурност ще бъде със задвижване на всички колела, което може да се управлява и само със задвижване на задните колела. 4,4 литровият битурбо V8 генерира завидните 650 к.с..
BMW M8 ще се отличава визуално от BMW Серия 8 с типични М-характеристики. Така, предницата е обновена с големи въздухопроводи, окачването е съобразено, като M8 има по-ниско окачване. Нови прагове, нова конфигурация на задната врата, наред с М джантите оформят новия облик. Четирите накрайника на изпускателната система в задната част ще затвърдят топмодела акустично. Интериорът се откроява с добре познатите М характеристики – спортен волан и седалки, M лога, M кокпит, естествена кожа, специален дизайн и цветова гама.
Наред с абревиатурата M8, BMW е патентовал и моделните обозначения 825, 830, 835, Coupé 840, 850, 845, 860 както и M850. Най-напред обаче стартирането на Серия 8 ще бъде с купе от поредицата под код G15, като BMW 840i със задно задвижване и задвижване на четирите колела. Следващият модел на BMW 850i ще стъпи изключително само с X-Drive. Моделното портфолио е обогатено с дизеловите BMW 840d X-Drive. Моделите със задвижване на четирите колела вероятно ще се куплират с осем степенна автоматична ZF.
В рамките на Конкурса за елегантност във Вила д’Есте през 2013 бе представен прототипът Gran Lusso Coupé на базата на тогавашното BMW Серия 7. BMW неофициално хвърли светлина върху голямото купе. Студията, която беше разработена в сътрудничество с Pininfarina, беше единствен екземпляр и с никакъв шанс за серийно производство.