Премиерата ще се състои утре, но засега се знае, че ще се различава значително от Серия 3
BMW вече ни шокира с размерите на радиаторната решетка на кросоувъра X7, но автомобилът получи добър прием при продажбите през първата година на пазара. В САЩ и Европа през 2019 г. са продадени 26 217 автомобила. А в Китай 13-процентният скок в продажбите на марката не на последно място е свързан с X7. И това е нов тест на нервната система за силата на баварския производител. В мрежата се появиха изображения на второто поколение на Серия 4 купе от фирмения каталог. Красив профил, изразени очертания на задните калници - и големи "ноздри", опънати вертикално от ръба на капака до основата на бронята. За този дизайнерски елемент говорят всички.
Топ версията на Серия 4 купе, без да броим M4, ще бъде BMW M440i xDrive с шестцилиндров двигател 3,0 (374 к.с.), 48-волтова хибридна система и стартер генератор с 11 к.с. Оборудването включва осемстепенна автоматична трансмисия и заден диференциал с електронно заключване.
Предполага се, че освен бензиновите двигатели, турбодизелите B47 2.0 и N57 3,0 ще бъдат част от двигателната гама на автомобил с две врати на Серия 4. Мощността все още не е известна, но на седана и комбито на Серия 3 е от 122 к.с. до 340 к.с.
Официалната премиера ще се състои утре, но засега се знае със сигурност, че купето, построено на базата на седана на Серия 3, значително ще се различава от него като каросерия. Например, автомобилът с две врате се оказа с 57 мм по-нисък роднината върфу същата платформаа (1385 мм срещу 1442 мм), а центърът на тежестта е по-нисък с 21 мм. По-атлетичното настроение на Серия 4 ще се поддържа от по-здрава каросерия с голям брой усилватели в двигателното отделение и отдолу, както и променени ъгли на монтаж на предните колела и увеличено междуосие. Купето ще бъде първо пазара, след това във фамилията на Серия 4 ще се появят кабриолет, хечбек Gran Coupe и електрически автомобил i4.