Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Серия 6 ще се сдобие с хибридна версия

24.09.2019 12:09

Обновеният модел ще бъде представен през втората половина на следващата година

Лифтбекът BMW Серия 6 GT трябва да бъде обновен през 2020 г., най-вероятно успоредно със Серия 5, въпреки че премиерите на два модела се състояха в разстояние на осем месеца (съответно октомври 2016 г. и юни 2017 г.). Заедно с актуализацията на външния вид, интериора, мултимедийната система (подобрен гласов контрол, мрежови услуги), очакваме промени и в двигателната гама.

Следвайки примера на последните Серия 3  и Серия 7 в центъра на новата радиаторна решетка може да очакваме хромирана декорация. В камуфлираната броня за момента е променен само дифузорът. Светлините на тестовия прототип са все същите, но вероятно ще бъдат променени по-късно.

В момента Серия 6  GT има бензинови агрегати 2,0 (258 к.с., 400 Нм ) и 3,0 (340 к.с., 450 Нм), както и 2,0 дизелови двигатели (190 к.с., 400 Нм) и 3,0 (265 к.с., 620 Нм и 320 к.с., 680 Нм). Но Серия 5 разполага в гамата си версия 530e със зареждане от мрежата. Тази модификация включва четирицилиндров  турбо двигател 2,0 (252 к.с., 420 Нм), батерия с капацитет 12 кВтч и движение само на ток без стартиране на двигателя - 55-66 км, в зависимост от задвижването и опциите. Обновяването е  добра причина да бъде добавена подобна модификация (630e) в гамата на големия лифтбек.

На фаровете има маскировъчни лепенки, но част от оптиката все още се вижда: рисунъкът на дневните дневни светлини е нов.

В допълнение, версията 645e xDrive може да се окаже най-яркият нов хибриден модел, построен на базата не на дву-, а на трилитров бензинов двигател, със сумарна мощност 394 к.с. и 600 Нм (съдейки по седана 745e). И в същото време по-малкият двулитров дизелов двигател (версията 620d) вероятно ще получи „умерена“ хибридна система а. Това беше обявено наскоро за Серия 5. Новата Серия 6  ще бъде представена приблизително през втората половина на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus