Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дакар остава само в Перу

19.05.2018 22:40
Дакар остава само в Перу

За първи път най-популярният рали рейд ще има само една страна домакин

Организаторите на рали „Дакар” представиха официално маршрута на 41-ото издание на надпреварата, което ще се проведе от 6 до 17 януари 2019 година. За съжаление той не е особено вълнуващ, тъй като само Перу ще домакинства десетте състезателни етапа и почивния ден.

От ASO се надяваха стартът да бъде даден в Чили, керванът да премине през Перу и да финишира в Еквадор. Споразумение с Чили и Еквадор обаче не бе постигнато, а след като и преговорите с Боливия не доведоха до положителен резултат, Перу остана единствената опция.

„Ще подготвим по-технични и трудни етапи, защото при този терен, който включва предимно пясъци и дюни, не можем да правим етапи, дълги по 400 км. Прекалено трудно е!”, коментира директорът на надпреварата Етиен Лавин. 

„Ще има поне 70% пясъчни етапи, което е уникално за историята на „Дакар”. През последните години нямаше много дюни.”

Другата голяма промяна за 2019 г. е, че отпадналите в първата седмица от състезанието екипажи в категорията на автомобилите и камионите ще могат да рестартират във втората. Те обаче ще участват в отделно класиране. Тази промяна не важи за мотоциклетистите и категорията на четириколките.

Спортният директор на „Дакар” също ще бъде нов за 2019 г., след като Марк Кома напусна екипа на Лавин. Официалната причина е, че каталунецът иска да се фокусира изцяло върху собствените си проекти.

Коментари
comments powered by Disqus