38 години работи в автомобилния дизайн, като е ръководил Mustang, GT, Mustang Mach-E и други
Шефът на дизайна на Ford Мърей Калъм се оттегля след седем години начело, за да бъде наследен от Антъни Ло.
Калъм, брат на бившия дизайнер на Jaguarр Иън Калъм, участва в разработването на автомобили от 1982 г., когато започва да работи за Chrysler. През тези 38 години той прекарва време в дизайнерските отдели на PSA Group, Ghia и Mazda.
Той е в настоящата си роля като вицепрезидент по дизайна във Ford от 1 януари 2014 г., когато пое поста от дългогодишния шеф на дизайна Джи Мейс. По време на своя мандат той ръководи дизайна на ключови модели, включително настоящия суперавтомобил Mustang, GT и електрически SUV Mustang Mach-E.
Докато е в Mazda, Калъм е отговорен за стила на третото поколение на MX-5 и ммного добре продавания кросоувър CX-7.
Заместникът на Мърей - Ло, се присъединява към Ford след десетилетие в дизайнерския център на Renault в Париж, където той е част от екипа, който въведе новата дизайнерска стратегия на марката Cycle of Life, както е пионер от концептите Dezir и Trezor, преди да бъде пуснати като серийни мосдели през последните няколко години.
Преди Renault, Ло ръководи дизайна в Saab, Opel и Vauxhall като директор по усъвършенстван дизайн на General Motors Europe, като се присъединява към тази компания след престоя си в Mercedes-Benz и Audi.
Първата му работа в автомобилния дизайн е в Lotus в края на 80-те години, където проектира легендарния седан Vauxhall Lotus Carlton.
Напускането на Ло от френската компания идва като част от текущото разклащане на дизайнерския екип на Groupe Renault. Миналата година бившият дизайнерски шеф на Peugeot Жил Видал бе назначен за шеф на дизайна на марката Renault, а по същото време дизайнерът Алехандро Месонеро-Романос бе назначен да ръководи дизайна в Dacia.
Ло казва: „Със скоростта на развиващите се технологии и очаквания, вярвам, че автомобилите ще се променят повече през следващото десетилетие, отколкото през миналия век.
„Да ръководиш промяната във Ford е мечтана работа за всеки дизайнер на автомобили и ние ще приемем тази ера с отворени умове, изобретателност и пробивни дизайнерски решения.“