Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari ще промени задната част на SF1000

20.10.2020 19:32
Ferrari ще промени задната част на SF1000

Италианците не очакват съществени ползи от планирания за 2021 г. ъпдейт

Ferrari обеща да се бори за титлата при представянето на новия си автомобил тази година, а се случи точно обратното. Скудерията затъна в посредственост, като основната причина за това са ограниченията, които ФИА наложи върху задвижващата им система.

Това автоматично мотивира целия екип в Маранело да работи по нова версия на 1,6-литровия хибриден турбодвигател, но и SF1000 ще бъде модифициран съществено. Догодина отборите ще използват настоящите шасита, за да бъдат намалени разходите, и въпреки това те ще могат да ги развиват при ограниченията на новата жетонна система. При Ferrari усилията ще бъдат насочени главно върху задната част.

„Ще преправим задната част ба автомобила“, коментира Симоне Реста, който ръководи развитието на шасито за Autosprint. „Смятаме, че това е зоната, която ще осигури повече възможности за развитие на шасито и аеропакета за 2021 година.“

„Същевременно задната част ще се повлияе от промените в правилника, които ФИА налага, за да ограничи аеродинамиката с цел да намали натоварването върху гумите. Заради тези промени (по пода) всички отбори ще загубят аеропритискане и ще е от ключово значение да наваксат колкото се може по-бързо. Всичко това ни кара да вярваме, че най-важната част от автомобила е задната и ще използваме развойните жетони за нея.“

Въпреки предстоящия ъпдейт Реста е предпазлив в прогнозите си заради ограниченията, които настоящото шаси налага.

„Нямаме пълна свобода (при аеродинамиката и задвижващата система). Може да развиваме двигателя без ограничения, но от първото състезание през 2021 г. нататък промените са забранени. Не можеш да пипаш нищо.“

„Аеродинамиката остава свободна зона, но ние сме ограничени от структурите под нея. Представете си, че аеропакетът представлява дреха. Тя е съобразена с формите на тялото. Те до голяма степен определят каква ще бъде нейната кройка.“

„Ние например може да запазим формата на носа непроменена и да проектираме ново предно крило, но креативността ни ще бъде ограничена. Всички тези забрани ни карат да смятаме, че ще бъде трудно да наваксаме изоставането си спрямо лидерите за един сезон“, завършва Реста.

Коментари
comments powered by Disqus