Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari вече има заместник на Биното

17.07.2020 11:26
Ferrari вече има заместник на Биното

Италианецът ще бъде освободен, ако слабото представяне продължи

Ferrari започна по трагичен начин новия сезон във Формула 1 и два кръга след началото е на незавидната пета позиция в шампионата на конструкторите. Две са основните причини за това. Първата е, че SF1000 изостава драстично като чиста скорост, което едва ли може да бъде коригирано в близо бъдеще. Другата причина е катастрофата между Себастиан Фетел и Шарл Льоклер във второто състезание на „Ред Бул Ринг“, която доведе до отпадането и на двамата.

Ако тази незавидна серия на Скудерията продължи, Матиа Биното ще бъде освободен, като за негов заместник е спряган Антонело Колета, настоящият ръководител на GT програмата на Ferrari, твърди Corriere della Sera.

Според италианската медия проблемите на Ferrari са свързани най-вече със задвижващата система, която след разследването на ФИА очевидно е по-слаба от версията за 2019 година.

„Биното, който изпълнява двойна роля – на тим шеф и технически координатор, разчита на петима души, за да менажира отбора – Енрико Кардиле (аеродинамика), Симоне Реста (шаси), Енрико Гуалтиери (задвижваща система), Матео Тонинали (ръководител инженери на писта) и Лоран Меки (спортен директор), но между тях има различия във вижданията за посоката, в която тимът трябва да поеме“, обясняват от Corriere della Sera.

„Това объркване е резултат от изминалите дванайсет месеца, в които Биното инвестира огромни усилия в политическите битки – отлагането с година на техническия правилник за 2021, тавана на бюджетите и новото споразумение Конкорд.“

„И не на последно място – изтощителното разследване на ФИА на двигателите за 2019 година, което завърши с тайно споразумение, но и последиците от които се усещат ясно днес. Повечето от проблемите са следствие на това, че аеродинамичният пакет и шасито са проектирани спрямо нивата на мощност, които старата задвижваща система е имала. Новите директиви обаче принудиха отбора да направи промени, в резултат на които има значителна загуба на мощност.“

„Погледнато от тази перспектива е неразбираемо, че той е дал одобрението си за замразяване на двигателите за период от две години.“

Джон Елкан и Луис Камилери са дали срок на Биното да вдигне отбора на крака и ако това не се случи, Колета ще го замени по време на сезона. 53-годишният италианец е работил в Peugeot и Alfa Romeo преди да се присъедини към екипа на Ferrari като координатор на Ferrari Challenge. През 2014 г. Колета поема ръководството на департамента, отговорен за спортните активности – Формула 1 и Corse Cliente (Ferrari Challenge, GT надпреварите, F1 Clienti и XX програмите).

Коментари
comments powered by Disqus