Моделът получава модернизиран дизайн, осъвременена техника и нови светлини
Skoda Karoq се превърна в изключително важен модел на чешката марка и вече заема второ място по продажби след вечния шампион Octavia. Базираният на платформата MQB на концерна VW автомобил вече се намира в средата на моделния си живот и получи частично обновление
Леки промени в дизайна
Промените във външността на автомобила са многобройни, но дребни и не включват изменения по металните детайли. Нова е радиаторната решетка с шестоъгълна форма. Светлините са станали малко по-тесни и с по-концентриран "поглед".
Нови са също дневните светлини, както и различните елементи, подобряващи аеродинамичните показатели. В задната част впечатление правят новите светлини (серийно с LED технология). Задната броня и спойлерът на задния капак също са модифицирани. Според Skoda аеродинамиката на автомобила е подобрена с десет процента.
Нови светлини за Karoq
Истинската новост при светлините на Karoq не е в освежената им форма, а в технологията. Предните фарове като опция могат да се поръчат с LED-Matrix технология. Серийните светлини са LED, задните светлини разполагат с динамични мигачи от ниво на оборудване Ambition нагоре. Амбиентното осветление на интериора също е усъвършенствано.
Друга новост е възможността за поръчване на Eco пакет за интериора на Skoda Karoq, който включва тапицерии от рециклиран материал, а вместо кожа и велур се използват изкуствени материи.
Нова е и опцията за електрически регулируема седалка за пасажера до водача с Memory функция. Дигиталното табло е серийно, дисплеят на инфо-развлекателната система е с диагонал от осем до 10,5 инча според оборудването.
Karoq Sportline със спортна визия
Karoq Sportline е върховият модел, който може да се поръча с всички двигатели освен с базовия 1,0-литров TSI. Специално за този вариант е запазен върховият TSI със 190 к.с.
Гамата от двигатели включва трицилиндров бензин със 110 к.с., 1,5-литров TSI с четири цилиндъра и 150 к.с., както и двулитров дизел TDI със 116 и 150 к.с.