Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Panda 4x4: Супер мече

31.08.2012 09:54

Версията на Panda с четири задвижващи колела ще се появи на автосалона в Париж. Super Panda, както я наричат италианците, се отличава от своя донор не само по силовото предаване, но и по офроуд оптичния пакет.

Третото поколение на Panda няма да прави изключение и също ще се сдобие със спецификация, оборудвана с двойно предаване. Torque on demand системата задвижва постоянно и четирите колела, като разпределението на въртящия момент е изцяло автоматизирано и зависи от условията на пътя. При скорост под 50 км/ч водачът може да активира и електронната системата за блокиране на диференциалите, която прилага спирачно усилие върху колелата с ниско сцепление и прехвърля въртящия момент върху тези с високо.

Два двигателят ще работят успоредно със системата за двойно предаване. 900-кубиковият TwinAir Turbo генерира 85 к.с., докато 1,3-литровият Multijet II дизел разполага със 75. Шестстепенната механична трансмисия пък е получила първа предавка с по-ниско предавателно число, за да се улесни стартирането при тежък терен и голям наклон.

Визуалните промени по новия модел на Fiat засягат пластмасовите панели на праговете и арките на калниците, защитните кори на предната и задната броня, 15-цоловите колела с гуми 175/65 R15 M+S и релсите на покрива. Окачването също е модифицирано в резултат на добавеното двойно предаване.

Panda във версията с двойно предаване ще дебютира на автосалона в Париж в края на септември. Вероятно тогава ще бъде обявена и цената й.

Коментари
comments powered by Disqus