Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Финалният Ford GT Heritage отдава почит на първите

17.08.2021 14:18

Оригиналът е създаден, за да сложи край на господството на Ferrari в 24 часа на Льо Ман

Специалното издание на суперавтомобила Ford GT - GT '64 Prototype Heritage Edition, дебютира в Калифорния на Седмицата на автомобилите в Монтерей (на The Quail and Pebble Beach Concours d'Elegance). Купето бележи началото на последната година от производството на GT и е посветено на първия суперавтомобил, който откри гамата с прототипа Ford GT (шаси GT / 101), представен на автомобилното изложение в Ню Йорк на 3 април 1964 г.

Оригиналният GT (GT40) е създаден, за да сложи край на господството на Ferrari в 24 часа на Льо Ман. Наследникът, просто Ford GT, вече шосеен автомобил, а първото му поколение е в производство от 2004 до 2006 г., а второто, настояща генерация е лансирана през декември 2016 г.

Компанията не си спести усилията да събере цяла галерия от изображения, показващи историческия и новия GT заедно и поотделно в детайли .

Компанията не казва нищо за задвижващата система на специалната серия, което означава, че приемаме обичайния комплект за GT: V6 3.5 EcoBoost с турбо (669 к.с., 746 Нм), комбиниран със седемстепенна роботизирана трансмсия (задно задвижване). Но по отношение на екстериора е извършена доста работа. Всичко започва с външната боя Wimbledon White, както и тъмносинята, почти черна графика Antimatter Blue. Те се допълват от 20-инчови CFRP джанти в същия цвят и видими карбонови елементи под лака с силен гланц (стойки за огледалата, сплитер, странични прагове, щори за двигателя и дифузор). Спирачните апарати Brembo са боядисани в сребристо с черен рисунък.

Вътре има седалки от въглеродни влакна Lightspeed Blue Alcantara със сребристи  шевове, матови прагове и декор от въглеродни влакна и релефни GT лога върху подглавниците. Таблото е тапицирано с абаносова кожа и Lightspeed Blue Alcantara, а колоните и тапицерията са от Ebony Alcantara. Приложенията Antimatter Blue са добавени към предния панел и вратите.

Изглежда единственият оцелял прототип на GT (шаси GT / 105) от петте, прроизведени през 1964 г. Между другото, 105 запазва първоначалния си цвят, така че съвременните дизайнери с напълно основания подражават на автентичния модел .

Програмният мениджър на Ford GT Майк Северсън каза: „Това е първото издание на Ford GT Heritage Edition, което надхвърля празнуването на победите в състезанието - то отива по-дълбоко и почита най-ранното наследство на суперавтомобилите на Ford.“ Северсън предвижда издания като Ford GT'66 Daytona Heritage Edition или GT'69 Gulf Livery Heritage Edition, чиято окраска имитира победилите в състезанията GT40, спечелили през шестдесетте години на пистата. Лимитираното издание GT ’64 Prototype Heritage ще бъде част от производството на обикновения  GT 2022, който ще започне производство през януари. 

Коментари
comments powered by Disqus